بازدید وزیر دفاع سوریه از خط مقدم جنگ با تروریسم

بازدید وزیر دفاع سوریه از خط مقدم جنگ با تروریسم
جمعه 3 بهمن 1393 - 13:36

وزیر دفاع سوریه برعزم جدی و قاطعیت ارتش این کشور درمبارزه با تروریست ها و حامیان آن ها و درصدر آنان رژیم اشغالگر اسرائیل تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از سایت "سوریا الان" سرلشگر " فهد جاسم الفریج " وزیر دفاع سوریه از یگان های ارتش این کشور در استان های درعا، القنیطره و ریف دمشق بازدید کرد.

براساس این گزارش، الفريج که به همراه برخی از افسران ارتش سوریه از یگان های مختلف ارتش در مواضع و ایست های بازرسی های ارتش در مناطق جنوبی حومه دمشق بازدید می کرد، گفت: با وجود حمایت های شدید از تروریست ها از طرف های مختلف و در صدرآن ها کمک های دشمن صهیونیست، عزم و اقتدار نیروهای مسلح سوریه در مبارزه با تروریست ها افزایش یافته است.

وی دراین بازدید در جریان آمادگی نیروهای ارتش سوریه و برای دفاع از مناطق غیر نظامی و مقابله با گروه های تروریستی قرار گرفت.

وزیر دفاع سوریه در دیدار با نظامیان ارتش بر قطعیت پیروزی سوریه بر تروریسم تاکید کرد و گفت: با فداکاری نیروهای مسلح و دلاوری های آنها و حمایت مردم، پیروزی بر دشمنان قطعی خواهد بود.

الفریج همچنین بر لزوم هوشیاری در مقابله با دشمن تاکید کرد و گفت: نباید اجازه داد که تروریست ها از هر فرصتی برای ارتکاب اقدامات بزدلانه تروریستی استفاده کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها