تدابیر شدید صهیونیستها ازبیم تکرارعملیات حزب الله

تدابیر شدید صهیونیستها ازبیم تکرارعملیات حزب الله
چهارشنبه 8 بهمن 1393 - 21:18

العالم - ارتش رژیم صهیونیستی از بیم تکرار حملات مشابه عملیات شبعا از سوی مقاومت حزب الله، تدابیر امنیتی ویژه ای اتخاذ کرده است.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، رسانه های اسراییلی اعلام کردند که ارتش این رژیم، نیروهای خود را در شمال فلسطین اشغالی افزایش داده و دو فرودگاه روش بینا و حیفا را بسته است. گردشگردان از منطقه جبل الشیخ منتقل شده و شهرداری صفد درهای پناهگاه ها را باز کرده است.

قرار است سران رژیم صهیونیستی برای بررسی اوضاع در شمال اراضی اشغالی نشستی برگزار کنند و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم، نیز از آمادگی ارتش برای پاسخگویی به حملات احتمالی بعدی در تمام جبهه ها خبر داد.

گفتنی است در عملیات امروز حزب الله لبنان که در مزارع شبعا در جنوب لبنان یک ستون از نیروهای صهیونیست را هدف حمله موشکی خود قرار داد، تعدادی از نظامیان از جمله افسران اسراییلی کشته و زخمی شدند.

عملیات شبعا به تلافی حمله چند روز پیش رژیم صهیونیستی به نیروهای حزب الله در منطقه قنیطره در خاک سوریه صورت گرفت به شهادت تعدادی از رزمندگان حزب الله منجر شد.

از سوی دیگر رسانه های لبنان از اسارت یک سرباز اسراییلی در این عملیات و مجروح شدن تعدادی دیگر و نیز منهدم شدن چند دستگاه خودروی نظامی خبر می دهند.

به دنبال عملیات شبعا توپخانه رژیم صهیونیستی به سمت منطقه اشغالی کفرشوبا شلیک کرد و مقاومت لبنان نیز در پاسخ منطقه رمثا در غرب مزارع شبعا را هدف قرار داد.

حملات بی هدف رژیم صهیونیستی منجر به هدف قرار گرفتن مقر نیروهای بین المللی سازمان ملل موسوم به یونیفل کشته شدن یک افسر اسپانیایی شد.

درهمین حال در حالی که رژیم اشغالگر، اسارت سرباز خود را در عملیات شجاعانه حزب الله تکذیب می کند نشریه یدیعوت آحارنوت از قول یک منبع نظامی اسراییلی نوشت که احتمال اسارت یکی از سربازان در منطقه مرزی با لبنان وجود ارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها