فساد نتانیاهو و همسرش با پول مردم!

فساد نتانیاهو و همسرش با پول مردم!
دوشنبه 13 بهمن 1393 - 20:32

العالم - مدیر سابق دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی فاش کرد که نتانیاهو و همسرش طی دو سال اخیر حدود 100 هزار شیکل صرف خرید مشروبات الکلی کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری العالم نشریه عبری زبان یدیعوت احارنوت در شماره روز یکشنبه خود به نقل از مانی نفتالی نوشت که او شخصا شراب مورد نیاز دفتر نتانیاهو را خریداری می کرده و شراب قرمز اعلا مخصوص ساره همسر نتانیاهو و شراب سفید معمولی مخصوص مهمانان بوده است.

تسیپی لیونی وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی نیز درباره این گزارش ها گفت: نتانیاهو 100 هزار شیکل  (هر شیکل معادل 28 صدم دلار است) از اموال عمومی را صرف خرید مشروبات می کند در حالی که می داند یک ملیون کارگر در اسرائیل به 2 هزار و چهارصد شیکل در ماه نیاز دارند.

در همین زمینه و در پی افزایش انتقادات، ناظر کل اراضی اشغالی خواستار تهیه گزارشی درباره هزینه های دفتر نخست وزیری شد.

نشریه هاآرتص همچنین از رسوایی جدیدی از خانواده نتانیاهو خبر داد و نوشت با شکایت رسمی تعدادی از کارگران به یک دادگاه مشخص شد که ساره نتانیاهو ضمن بدرفتاری و اهانت به کارگران، آنها را از کار اخراج کرده است.

هاآرتص در ادامه رفتارهای ناشایست ساره می نویسد با آن که آب و مشروبات دفتر نخست وزیری از اموال عمومی خریداری می شود اما ساره نتانیاهو با بردن شیشه های خالی آن به سوپرمارکت مبلغی را به عنوان بهای شیشه ها از فروشنده دریافت می کند.

این نشریه به نقل از یک کارگر دفتر نخست وزیری که از ساره به دلیل بدرفتاری و شرایط دشوار کاری شکایت کرده نوشت: کارگران در این دفتر مجبورند شیشه های خالی را جمع آوری کرده و به سوپرمارکت ببرند تا مبلغی که به ازای آن دریافت می کنند به ساره تحویل دهند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها