عملیات همزمان ضد مواضع تروریستها در چند منطقه سوریه

عملیات همزمان ضد مواضع تروریستها در چند منطقه سوریه
چهارشنبه 15 بهمن 1393 - 08:39

حلب ( العالم ) - خبرنگار شبکه العالم در سوریه خاطرنشان کرد : ارتش مراکز تجمع تروریستها را در مناطق مختلف ریف دمشق ، درعا ، دیر الزور و حلب مورد هدف قرار داد و تلفات جانی و مالی سنگینی به آنها وارد کرد .

"مازن سلمو" تأکید کرد، مراکز تجمع تروریستها در حلب در مناطقی قرار داشت که از آنها دو شهرک نبل و الزهراء بطور مستمر مورد حمله قرار می گیرند . ارتش سوریه در چند محور به عملیات خود ادامه می دهد که مهم ترین آنها مناطق واقع در غرب استان ریف دمشق و بطور مشخص زبدانی است .

ارتش سوریه به دنبال کنترل یافتن بر تپه هایی راهبردی در غرب کوهستان زبدانی به ویژه تپه راهبردی "ورده الصاروخیه" مشرف بر گذرگاههای تروریستها واقع میان مرزهای سوریه و لبنان، به عملیات خود ادامه می دهد.

خبرنگار العالم افزود : به دنبال تلاش جبهه النصره جهت تهدید جاده بین المللی مواصلاتی میان دمشق و بیروت در منطقه "یابوس" و "الکفیر" این عملیات کامل کننده عملیات قلمون بشمار می رود. ارتش جاده مزبور را پاکسازی کرده و تروریستها را از آن بیرون راند و به دنبال آن تروریستها به سمت مناطق الهوی و دروازه الجنزیر گریختند. ارتش سوریه همچنان به تعقیب آنها ادامه می دهد تا کوهستان زبدانی و منطقه الجرود را که تا لبنان ادامه یافته از چنگال تروریستها رهایی بخشد. 

وی خاطرنشان کرد: ارتش به عملیات خود در عمق غوطه شرقی ادامه می دهد و چندین مرکز تجمع افراد مسلح در مناطق مختلف دوما و زبدین و همچنین طیبا در جنوب غرب ریف دمشق را مورد هدف قرار داده است .

عملیات ارتش در حلب نیز ادامه دارد. ارتش به مراکز تجمع افراد مسلح در مناطق مختلف واقع در شمال ریف دمشق در اطراف مزارع الملاح و حندرات و مایر حمله کرد که دو شهرک نبل و الزهراء بطور دائم از سوی آنها گلوله باران و مورد حمله قرار می گیرند.

وی ادامه داد : ارتش همچنین مواضع عناصر مسلح در داخل شهر حلب در منطقه المعادی و الاشرفیه و حومه جمعیه الزهراء که در آن درگیری ها به شدت جریان دارد ، مورد حمله قرار داد.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد : ارتش همچنین در دیرالزور برای پاکسازی مناطق پیرامون فرودگاه به عملیات نظامی خود ادامه می دهد و درگیری هایی در اطراف الجفره و حومه این شهر شعله ور گردید.

وی اظهار داشت : ارتش در درعا نیز به عملیات خود و حمله به مقرهای افراد مسلح در النخل و جاسم و شیخ مسکین و بصری الشام ادامه می دهد .
 

پربیننده ترین خبرها