استقبال صهیونیستها از پیام مبلغ لبنانی به زبان عبری + فیلم

يکشنبه 19 بهمن 1393 - 21:14

پیام یک مبلغ لبنانی به زبان عبری مورد توجه صهیونیستها قرار گرفت، به صورتیکه این پیام از طریق رادیو ارتش رژیم صهیونیستی منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت المصدر، "محمد علی الحسینی" که دبیر کل مرکز موسوم به "شورای اسلامی عربی لبنان" است ، در این پیام که خطاب به یهودیان اراضی اشغالی فلسطین و جهان است ، گفته است: "بدانید که اجداد ما و شما برادران خونی بودند و پدرشان حضرت ابراهیم(ع) بود."
وی افزود: "همه یهودیان ، مسیحیان و مسلمانان به یک خدا ایمان دارند و خدای دیگری ندارند. ما به کتاب های آسمانی تورات ، انجیل و قرآن احترام می گذاریم، و آنها را مقدس می شماریم و به همه پیامبران اعتقاد داریم و به آنان احترام می گذاریم."
الحسینی ادامه داد: "هر یهودی شرور نیست و هر مسیحی فاسد نیست، و هر مسلمانی تروریست نیست. بیایید اختلافات را کنار بگذاریم و از دشمنی، خشونت و تعصب دوری کنیم و برای کارهای خوب با همدیگر همکاری کنیم و فرهنگ تساهل و تسامح را گسترش بدهیم و راه اعتدال را برای زندگی کردن در صلح و امنیت پیش بگیریم."
رادیو رژیم صهیونیستی روز یکشنبه نامه محمد علی الحسینی را پخش کرد. !

المصدر تأکید کرد: "متن این پیام توسط کوهن که یک یهودی و کارشناس در امور مسلمانان لبنان است، ترجمه شد. کوهن به صورت غیر مستقیم با الحسینی در ارتباط است."
کوهن مدعی شد: " در اسرائیل با محبت و شگفتی از این پیام استقبال شد؛ زیرا اسرائیلی‌ها شیعیان لبنان را به صورت عادی حامی حزب الله می دانند. ولی بسیاری از شیعیان لبنان از این حزب و مواضع و فعالیتهای آن حمایت نمی کنند ولی به دلیل ترس، این مسأله را به صورت علنی بیان نمی کنند."
المصدر خاطرنشان کرد که الحسینی به عنوان فردی مخالفت حزب الله و جمهوری اسلامی ایران شناخته می شود، و این مسأله را هم از کسی مخفی نمی کند. به عقیده کارشناسان، الحسینی از این موضوع برای مطرح کردن خود در صحنه سیاسی لبنان استفاده می کند، زیرا او در این کشور کاملا نادیده گرفته می شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها