نظر کاربران عرب درباره پیام رهبری به جوانان اروپا و آمریکا

نظر کاربران عرب درباره پیام رهبری به جوانان اروپا و آمریکا
يکشنبه 26 بهمن 1393 - 15:18

انتشار پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپا و آمریکا در فیسبوک شبکه العالم به زبان عربی، با استقبال قابل توجه کاربران کشورهای مختلف عربی همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، کاربران صفحه عربی فیسبوک شبکه العالم، پیامهای بسیاری را در حمایت از رهنمودهای رهبر انقلاب نوشتند.
برخی از این کامنتها را در اینجا بخوانید:
"حسيني الهوى" تأکید کرد: تشیع را زمانی شناختیم که انقلاب اسلامی در ایران به پیروزی رسید و نیز از تریبون این انقلاب با تشیع آشنا شدیم... انقلاب اسلامی ایران امروز حامی شیعیان سراسر جهان از جمله سوریه، لبنان، یمن، بحرین وعراق است و اگر حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از عراق نبود، حتی کربلا و نجف نیز از گزند تروریست های داعش در امان نمی ماند و این امری کاملا مشهود  و مستند است.
"خلیل بن احمد العبادی" که خود را فردی سنی معرفی می کند می گوید: سنی بودن، مرا از عرض ادب و احترام به خدمت (امام) خمینی ره بنیانگذار انقلاب منع نمی کند.
احمد العبادی در ادامه می نویسد: کلام ایشان بسیار بسیار منطقی است.
"ابوحسن السعدی" هم خاطرنشان کرد: انسانیت او عجیب و اخلاق او اخلاق اهل بیت (ع) است، مگر می شود جز این باشد، ایشان از نسل رسول اکرم(ص) هستند.
Hani S Hanna که خود را مسیحی سوری معرفی می کند می گوید: این شخص و این رسالت از بزرگ ترین کرامات الهی است، خداوند ایشان را نگه دارد زیرا ایشان و حزب الله و کل محور مقاومت و حامیان مقاومت برای من نمایندگان مهدی منتظر(عج) هستند..خدا شما را حفظ کند.
"المیرزه حسین المنصوری" نیز تأکید کرد: سخن زیبایی است .. یهودیان می خواهند ما را محاصره کنند و نمی خواهند اسلام را ترویج  کنیم. آنها تصاویر توهین آمیزی منتشر می کنند تا ما را خشمگین کنند. آنها می گویند: اسلام دین تعصب و جنگ و خونریزی است؛ به راستی که این همان برنامه ماسونی است که برای ظهور دجال زمینه سازی می کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها