تصاویر اختصاصی از عملیات ارتش سوریه در حومه درعا

سه شنبه 28 بهمن 1393 - 14:20

نیروهای ارتش سوریه به مواضع گروه های مسلح در مناطق "تل الحاره"، "کفر شمس" و "تلال فاطمه" در ریف درعا حمله ور شدند و شماری از عناصر تروریستی را به هلاکت رسانده و مجروح کردند.

"مازن سلمو" خبرنگار شبکه العالم روز سه شنبه از سوریه گزارش داد، عملیات ارتش این کشور درمنطقه جنوبی ادامه دارد و توپخانه ارتش، مواضع عناصر مسلح در تل الحاره در حومه درعا را برای جلوگیری از بمب گذاری این منطقه توسط عناصر مسلح، هدف قرار داد.

براساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه، تلاش عناصر مسلح برای حمله به مناطق نظامی را ناکام گذاشتند و با گروهی دیگر از عناصر مسلح در"اللجاة"، "الحراک" و "بصری الشام" درگیر شدند.

حملات توپخانه ای ارتش سوریه به مواضع عناصر مسلح در مناطق "کفرشمس" و "تلال فاطمه" و منطقه راهبردی "تل الحارة" نیز به هلاکت و زخمی شدن شماری از عناصر مسلح منجر شد.

یک منبع نظامی در گفت وگو با شبکه خبری العالم اعلام کرد: با اجرای طرح های تاکتیکی موثر، مرحله آزاد سازی منطقه راهبردی تل الحاره را با پیشروی از دو محور آغاز کرده ایم به دنبال حملات ارتش بیشتر عناصر مسلح با تابعیت های چچنی، اردنی و سعودی از این منطقه گریختند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین خودروی زرهی عناصر النصره را که عازم مناطق نظامی در جاده "قرفه - الشيخ مسكين" به حومه درعا بود، هدف قرار داده و به طور کامل منهدم کردند.

شدت حملات نیروهای ارتش سوریه به مواضع عناصر مسلح در مناطق جنوبی این کشور، به هلاکت شمار زیادی از افراد مسلح وابسته به جبهه النصره و دیگر گروه های مسلح منجر شده و عناصر مسلح متحمل خسارت های بسیار شده اند.

به نظر می رسد که این عملیات، مقدمه ای برای آغاز مرحله دوم عملیات علیه مواضع گروه های مسلح به ویژه پس از کسب موفقیت های ارتش در باز پس گیری برخی نقاط نظامی باشد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها