6 زن بحرینی در زندان های رژیم آل خلیفه

6 زن بحرینی در زندان های رژیم آل خلیفه
پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 - 18:55

نام " مريم محمد حبيب مرزوق " از اهالي منطقه بني جمره به فهرست زنان بازداشت شده در زندان هاي رژيم آل خليفه افزوده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، مزروق (40 ساله) كه مادرهفت بچه است، از دوشنبه (16 فوريه) 2015 پس از يورش نيروهاي رژيم آل خليفه به بازداشت آنان درآمده و سپس براي بازجويي به مركز تحقيقات جنايي فرا خوانده شده است.

وكيل خانم مرزوق گفته كه موكلش اتهامات مركز بازجويي در دادستاني كل بحرين را رد كرده و گفته است كه هنگام بازجويي تحت فشار قرار گرفته و بعد از افت فشار خون به بيمارستان منتقل شده است.

دادستاني كل بحرين بازداشت مريم را به مدت هفت روز به اتهام اجتناب از فاش كردن مكان اختفاي افراد تحت تعقيب مسئولان بحريني ، تمديد كرد و به فهرست زنان زنداني در زندان هاي رژيم آل خليفه افزوده شد.

زنان بازداشت شده در زندان هاي رژيم آل خليفه عبارتند از : نفيسة العصفور، ريحانة الموسوي، زهراء الشيخ، آيات الصفار وجليلة السيد أمين.

جمعيت وفاق بار ديگر خواهان آزادي زنان بازداشت شده از زندان هاي رژيم آل خليفه شد و تاكيد كرد كه ادامه بازداشت آنان به دلايل و اتهامات سياسي است كه به منزله تحريك جامعه بحرين است كه براي زنان و نقش و جايگاه آن در جامعه احترام خاص قائل است.

بنا به اعلام جمعيت وفاق، بازداشت اين زنان دربردارنده پيامي مبني بر ضربه زدن به كرامت زنان بحريني و نيز نشان دهنده رويكرد امنيتي نيروهاي رژيم آل خليفه با اقشار مختلف جامعه است و به تقويت بحران در كشور دامن مي زند.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها