یک فعال سیاسی مطرح کرد :

دست های بیگانه در عملیات تروریستی شهرهای عراق

دست های بیگانه در عملیات تروریستی شهرهای عراق
جمعه 1 اسفند 1393 - 10:31

العالم - دبیرکل سازمان بدر، روز پنجشنبه عملیات تروریستی را که اخیراً در چند شهر عراق اتفاق افتاد، محکوم کرد و از دست داشتن بیگانگان در این عملیات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "هادی العامری" در کنفرانس مشترک مطبوعاتی با "قیس الخزعلی" دبیرکل جنبش "اهل الحق" گفت: به عنوان اعضای مقاومت اسلامی، همه انواع عملیات تروریستی را محکوم می کنیم.

وی افزود: ما فکر می کنیم که دست های بیگانه در این عملیات دست دارند و هدف از اینگونه عملیات، ایجاد فتنه طائفه ای میان گروه های مختلف عراقی است.

دبیرکل سازمان بدر از هیچ طرف خارجی در این زمینه نام نبرد.

العامری با انتقاد از شایعه پردازی برخی افراد ضد نیروهای داوطلب مردمی گفت: توهین و تعرض های برخی سیاستمداران به نیروهای داوطلب مردمی غیرمنطقی است، به ویژه که برادرانی از عشایر سنی نیز در چارچوب نیروهای داوطلب مردمی ما را در عملیات ضد تروریسم همراهی می کنند.

قیس الخزعلی نیز گفت: نیروهای داوطلب مردمی، دارای چارچوب و ساختار تشکیلاتی قانونی بوده و از حمایت دولت برخوردار است بنابراین اتهام زنی به نیروهای داوطلب مردمی توسط برخی سیاستمداران بدون ارائه هرگونه دلیل و مدرک، غیرقابل قبول است و اگر این روند ادامه یابد، از مراجع قانونی این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

وی تاکید کرد که پشتیبان نظر مرجعیت (آیت الله سیستانی) است و اجازه نخواهد نیروهای بیگانه، با تصمیم آمریکا در خاک عراق حضور داشته باشند.

الخزعلی همچنین خاطر نشان کرد که پیروزی ها، تا پاکسازی همه مناطق کشور از عناصر مسلح تروریست ادامه خواهد یافت.

26

پربیننده ترین خبرها