دلیل آرامش گروگانهای داعش قبل از مرگ

دلیل آرامش گروگانهای داعش قبل از مرگ
سه شنبه 19 اسفند 1393 - 17:41

یک شبکه تلویزیونی انگلیسی با فردی که می گوید شاهد قتل "کِنجی گوتو" خبرنگار ژاپنی به دست "محمد اموازی" (جان) تروریست انگلیسی بود ، مصاحبه کرد .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این فرد که قبلا مترجم داعش بود و خود را "صالح" معرفی می کند، در مصاحبه با شبکه "اسکای نیوز" گفت: اموازی اصلی ترین جنایتکار داعش بود و به عبارت دیگر جلاد این گروه تروریستی بود.
صالح می افزاید: داعش جان را برای گفتگو با گروگان های جدید و دادن اطمینان دروغین به آنها مبنی بر اینکه امنیت جانی خواهند داشت ، استخدام کرده بود.
صالح خاطرنشان کرد: فرد نقابدار در فیلم‌های داعش همان محمد اموازی است و برای قتل گروگان های خارجی استخدام شده است .
صالح با لهجه انگلیسی ضعیف می‌گوید: من شاهد سربریدن کنجی گوتو از مسافت نسبتاً دور بودم و 3 یا 4 عضو داعش جسد گوتو را به خودرو منتقل کردند، و اموازی نیز در مسیری دیگر حرکت کرد و رفت .
این شاهد می افزاید : یک تبعه ترکیه قبل از قتل گوتو می گفت که موقعیت دوربین ها را مشخص می کرد، و محمد نیز می گفت که هر چه زودتر صحنه فیلمبرداری را آماده کنید .
صالح می گوید : همه گروگان های خارجی قبلاً با قتل نمایشی خود مواجه شده بودند و احتمالاً به همین دلیل هنگام سربریدن آرام بودند.
صالح خاطرنشان کرد: داعش از اموازی می خواست که به گروگان ها بگوید کشته نمی شوند، بلکه صحنه قتل آنها نمایشی است و گروگان‌ها میهمانان داعش هستند و این گروه تروریستی با تهیه فیلم قتل نمایشی گروگان‌ها فقط می خواهد که دولت های متبوع آنها از حمله کردن به سوریه امتناع کنند ولی من مطمئن بودم که گروگان ها کشته خواهند شد.

پربیننده ترین خبرها