نبیل رجب: حوادث زندان "جو" جنایتی انسانی است

نبیل رجب: حوادث زندان
جمعه 22 اسفند 1393 - 17:33

رئیس مرکز حقوق بشر بحرین از اوضاع اسف بار زندان مرکزی "جو" در شهر منامه خبر داد و حوادث اخیر این زندان را "جنایتی انسانی" توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نبیل رجب در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: حوادثی که در زندان "جو" در حال وقوع است، جنایتی ضد انسانی است.

وی خطاب به مقام های رژیم بحرین گفت: شما مسئول عواقب این حوادث خواهید بود.

رئیس مرکز حقوق بشر بحرین از تماس یکی از زندانیان سیاسی زندان مرکزی "جو" در شهر منامه و کمک خواستن وی از سازمانهای حقوق بشری برای مداخله به منظور نجات زندانیان خبرداد.

نبیل رجب گفت: این زندانی پیش از قطع تماسش، از جنایت رژیم در شکنجه دادن زندانیان شکایت می کرد.

رئیس مرکز حقوق بشر بحرین افزود: این زندانی از مردم، جامعه بین المللی و سازمانهای حقوقی می خواست تا برای نجات زندانیانی که صدای شکنجه شدن و فریادشان را طی دو روز گذشته شنیده است، وارد عمل شوند و به این وضعیت ناگوار زندانیان پایان دهند.

نبیل رجب به نقل از این زندانی افزود که صدای کتک زدن و شکنجه کردن زندانیان و اجبار آنان به دادن دشنام و توهین به خود و خانواده هایشان را می شنیده است.

وی افزود: فعالان سیاسی در زندان، به خاطر ناتوانی در نجات دادن همقطاران خود که صدای شکنجه آنها را از آن سوی دیوار می شوند، شرایط روانی سختی را می گذرانند.

نبیل رجب گفت: فرد تماس گیرنده صدایش از شدت فریاد زدن گرفته بود زیرا طی دو روز تکبیر می گفتند و از افسران و نیروهای ویژه می خواستند شکنجه را پایان دهند که فایده ای نداشت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها