افزایش حملات به منازل شهروندان در بحرین

افزایش حملات به منازل شهروندان در بحرین
پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 - 15:45

انجمن حقوق بشر بحرین با اشاره به تشدید حملات امنیتی به منازل شهروندان اعلام کرد که ده ها نفر در این کشور ظرف یک هفته بازداشت شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سایت "منامه پست" روز پنجشنبه به نقل از انجمن حقوق بشر بحرین گزارش داد : عوامل رژیم آل خلیفه در هفته دوم ماه مارس کنونی 39 نفر را بازداشت کردند که در میان آنها یک کودک و یک زن بودند و تعدادی از آنها بعداً آزاد شدند.
انجمن حقوق بشر بحرین افزود : همچنین 40 مورد حمله عوامل رژیم به منازل مردم در بسیاری از مناطق بحرین گزارش شده است .
این مرکز حقوقی بحرین در بیانیه ای اعلام کرد : 91 تظاهرات و راهپیمایی در مناطق مختلف بحرین برگزار شد و عوامل رژیم بیش از 24 بار به بیش از 12 منطقه خصوصاً منطقه کرباباد حمله و تظاهرکنندگان را با گاز اشک آور و گلوله ساچمه ای سرکوب کردند که باعث مجروحیت و مصدومیت تعدادی از تظاهرکنندگان شد.
انجمن حقوق بشر بحرین اعلام کرد : ساکنین 3 منطقه نیز برای اعلام همبستگی خود با زندانیان سیاسی و تأکید بر لزوم آزادی آنان تظاهرات کردند.
این مرکز حقوقی افزود: زندانبان های زندان جو به یک خانواده هنگام ملاقات با یک زندانی حمله کردند که زندانیان برای محکوم کردن برخورد خشونت آمیز زندانبان ها اعتراض گسترده ای را آغاز کردند و زندانبان ها برای سرکوب آنها از گلوله ساچمه ای و گاز اشک آور استفاده کردند و به شکنجه آنان پرداختند .
انجمن حقوق بشر بحرین افزود : ریاست زندان جو خانواده ها را از ملاقات با زندانیان منع می کند و البسه و مبالغ مالی که خانواده ها برای زندانیان می فرستند ، مصادره می کند.   

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها