زنِ جلادِ داعش، در میان محاصره شدگانِ تکریت

زنِ جلادِ داعش، در میان محاصره شدگانِ تکریت
جمعه 29 اسفند 1393 - 22:46

زنِ جلادِ داعشی که همسر یکی از سرکردگان داعش است در تکریت، تحت محاصره نیروهای عراقی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع بومی در استان صلاح الدین تاکید کرد که در میان داعشی های محاصره شده در تکریت، 5 جنگجوی زن حضور دارند که یکی از آن ها همسر یکی از سرکردگان داعش است.
وی که خواست نامش فاش نشود، به شبکه السومریه گفت: شوهر این زن، در زندان بادوش زندانی بود و با اشغال موصل توسط داعش در سال گذشته، از زندان آزاد شد.
این منبع تاکید کرد: این زنِ جلادِ داعش، در چندین عملیات اعدام جمعی مردم و کارمندان دولت در تکریت و منطقه العَلَم شرکت داشت.
وی خاطرنشان کرد که این 5 زن، به همراه دیگر عناصرِ داعشیِ باقی مانده در تکریت، کاملا تحت محاصره نیروهای عراقی هستند و هیچ راه فراری ندارند، زیرا همه خروجی های شمالی، غربی و جنوبی تکریت بسته شده و خروجی شرقی آن نیز به سبب انفجار پلِ تکریت – العلم توسط عناصر داعش، پیش از این بسته شده بود.
در این میان، اخباری ضد و نقیض درباره حضور "رغد" دختر صدام، در میان داعشی های تحت محاصره بر روی پایگاه های اجتماعی منتشر شده است که این منبع، در درستی آن ها ابراز تردید کرد و گفت: هیچ یک از اطلاعاتی که از داخل شهر تکریت، دریافت کرده ایم، این مساله را تایید نمی کند.
26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها