جدیدترین عملیات ارتش سوریه علیه جبهه النصره

جدیدترین عملیات ارتش سوریه علیه جبهه النصره
شنبه 1 فروردين 1394 - 21:04

نیروهای ارتش سوریه با عناصر گروه تروریستی موسوم به جبهه النصره در شهر بصری الشام درگیر شده و شماری از آنها از جمله یکی از سرکردگان ارشد این گروه را به هلاکت رساندند.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در سوریه، ارتش سوریه در عملیات خود در شهر بصری الشام علیه عناصر گروه تروریستی جبهه النصره شماری از آنها از جمله "سلیمان الحریری" ملقب به "ابوداود" سرکردۀ نظامی هسته "عامود حوران" را به هلاکت رساندند.

این عملیات به تلافی اقدام تروریست های جبهه النصره در شلیک 5 گلوله خمپاره به شهر بصری الشام صورت گرفت که در جریان آن سه غیرنظامی سوری کشته و دستکم 20 نفر دیگر زخمی شدند.

ارتش سوریه همچنین مقر گروه تروریستی "تیپ احرار الشام" را در منطقه حی المشهد در حلب با موشک های کوتاه بُرد هدف قرار داد و کاملا نابود کرد. در این حمله، دستکم 50 نفراز تروریست های احرار الشام کشته یا زخمی شدند.

ارتش سوریه همچنین با گروه های مسلح در منطقه "بستان القصر" واقع در جنوب غربی حلب درگیر شد. منطقه "السبع بحرات" در بخش قدیمی این شهر حلب نیز شاهد درگیری ارتش با گروه های مسلح بود.

هشت نفر از عناصر مسلح نیز درپی حمله راکتی ارتش سوریه به مخفیگاه آنها در دست فلیطه در منطقه القلمون در ریف دمشق کشته یا زخمی شدند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین مراکز تجمع عناصر مسلح در مناطق مختلف ریف های السویدا، درعا، حلب و دیرالزور را هدف قرار دادند.

در این میان، نیروهای کرد با عناصر گروه تروریستی داعش در روستاهای الراویه، المناجیر و تل خنزیر در شهر رأس العین در الحسکه درگیر شدند.

سه عنصر داعش نیز در پی درگیری با نیروهای کرد در روستای الخریطه در اطراف شهر تل تمر در ریف الحسکه کشته شدند و یک خودروی نظامی گروه داعش در روستای تل خنزیر نیز منهدم شد.

از سوی دیگر، عناصر گروه تروریستی داعش سه تن از عناصر خود را به اتهام آنچه همکاری با دولت سوریه خواند، در منطقه "الحجر الاسود" گردن زدند.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها