آمریکا: اسرائیل از مذاکرات هسته‌ای جاسوسی می‌کند

آمریکا: اسرائیل از مذاکرات هسته‌ای جاسوسی می‌کند
سه شنبه 4 فروردين 1394 - 13:15

مسؤولان آمریکایی، رژیم صهیونیستی را به جاسوسی از مذاکرات هسته‌ای در سوییس متهم کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه آمریکایی "وال استریت ژورنال" روز سه شنبه تأکید کرد که سرویسهای جاسوسی رژیم صهیونیستی با کمک سیستم‌های استراق سمع و اقدامات جاسوسی، اطلاعاتی را درباره مذاکراتی که به صورت محرمانه برگزار شده، جمع آوری کرده اند.
این روزنامه به نقل از یک مسؤول آمریکایی خاطرنشان کرد که "اسرائیل" اطلاعات به دست آمده از مذاکرات را به دست برخی اعضای کنگره رسانده است، تا آنان را برای مخالفت با توافق، قانع کند.
این مسؤولان آمریکایی، جاسوسی‌های رژیم صهیونیستی را ضربه‌ای به تلاش‌های دیپلماتیک آمریکا برای رسیدن به توافق هسته‌ای توصیف کردند.
به گفته این مسؤولان، کاخ سفید هنگامی از جاسوسی رژیم صهیونیستی از مذاکرات اطمینان حاصل کرد که دریافت، این رژیم اطلاعات دقیقی را از مذکرات صورت گرفته پشت درهای بسته در اختیار دارد.
با این حال سران رژیم صهیونیستی مدعی شده اند که این اطلاعات را از راه‌های دیگری از جمله زیر نظر گرفتن مسؤولان ایرانی به دست آورده‌اند.
سازمان اطلاعات آمریکا در جریان انتقال مذاکرات از اتریش به سوییس، به تیم مذاکره کننده این کشور هشدار داد که اسرائیل قصد نفوذ به این مذاکرات را دارد.

پربیننده ترین خبرها