هلاکت 2 تروریست مرتبط با اسرائیل در سوریه

سه شنبه 4 فروردين 1394 - 22:53

العالم- ارتش سوریه شماری از عناصر گروه تروریستی جبهه النصره را در بصری الشام و منطقه آثار باستانی به هلاکت رساند.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از سوریه، در پی حمله عناصر مسلح به شهر بصری الشام، ارتش سوریه به مقابله با آنان شتافت و تاکنون شمار زیادی از عناصر مسلح جبهه النصره و گروه موسوم به جنبش المثنی را به هلاکت رساند که از میان کشته ها، دو سرکرده شناسایی شدند که با رژیم اشغالگر صهیونیستی در ارتباط بودند.

تروریستها همچنین به قلعۀ تاریخی بصری الشام حمله کردند که این حمله نیز با ایستادگی ارتش سوریه، ناکام ماند و تروریست ها ناچار شدند از راه دور به شلیک خمپاره به مناطق مسکونی اکتفا کنند که این حملات به کشته و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان منجر شد.

ارتش سوریه سپس با کمین در منطقه آثار باستانی در بصری الشام، شماری از تروریستها را که قصد داشتند از سمتِ منطقه معربه، به کمک عناصر مسلح بیایند هدف قرار داده و شماری از آنان را به هلاکت رساند.

سرتیپ"ثابت محمد" کارشناس نظامی سوری، به خبرنگار شبکه العالم گفت: شمار عناصر مسلحی که در این عملیات شرکت داشتند، به سه هزار تروریست می رسید که در چندین محور در حال حرکت بودند.

وی افزود: نکته ای که در این خصوص مهم و خاص به نظر می رسد، آن بود که این تروریست ها، به انواع سلاح های زمینی اعم از تانک و خودروهای بی.ام.بی و زره پوش و کاتیوشا مسلح بودند.

سرتیپ ثابت محمد تاکید کرد: نیروهای ارتش سوریه، در دفاع از شهر بصری الشام توانستند این حمله را خنثی کنند و خسارت های سنگینی به افراد و مهمات تروریست ها وارد کنند، به طوری که صدها تن از آنان به هلاکت رسیدند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین در دو منطقه زمرین و سلمین در حومه درعا واقع در شمال غربی سوریه، یک خودروی زره پوش گروه های مسلح را منهدم کرده، سلاح ها و مهماتِ این گروه را به آتش کشیدند و شماری از تروریست ها را که از جبهه النصره و جنبش المثبنی بودند، به هلاکت رساندند.

منابع نظامی تاکید کردند که این حمله، با پشتیبانی رژیم اشغالگر صهیونیستی صورت گرفت. رژیم صهیونیستی در پی آن است که پیشروی نیروهای سوریه را در جنوب این کشور متوقف کند، اما تاکنون نه تنها در این هدف ناکام بوده، بلکه شماری از سرکرده های گروه های مسلح را که به این رژیم وابسته بودند، از دست داده است.

26

پربیننده ترین خبرها