الحوثی: عربستان چهره حقیقی خود را نشان داد

الحوثی: عربستان چهره حقیقی خود را نشان داد
پنج‌شنبه 6 فروردين 1394 - 22:23

رهبر انصار الله یمن، جنایت تازۀ رژیم آل سعود و کشورهای متحد آن علیه مردم سرافراز یمن را به شدت محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، عبدالملک الحوثی در سخنانی که دقایقی پیش آغاز شد، با اشاره به تجاوز عربستان سعودی و ائتلاف عربی به یمن، تاکید کرد که عربستان با این جنگ امنیت، ثبات و اقتصاد یمن را هدف قرار داده و این حمله جنایتکارانه و ظالمانه هیچ توجیهی ندارد.

به گفته الحوثی، آمریکا دستور این حمله را صادر کرده و رژیم سعودی طلایه دار کشورهای متجاوز و جنایتکار می باشد.

الحوثی افزود: رژیم سعودی حق همسایگی و حسن همجواری را محترم نمی شمارد و قدرت های ظالم و در راس آن همسایه نابه‌کار، عربستان سعودی، تنها در صدد اجرای خواست آمریکا و ارادۀ اسراییل است. قدرت های طاغوتی و مستکبر به آمریکا پناه برده و به هر بهای ممکن برای جلب دوستی آن تلاش می کنند.

به گفته رهبر انصار الله، عربستان مجری طرح آمریکایی-اسراییلی برای انهدام کشورهای منطقه به ویژه یمن است و زمانی که ابزارهای دخالت غیرمستقیم سعودی ها در یمن با شکست مواجه شد، به طور مستقیم مداخله کردند، اما ارتش یمن و کمیته های مردمی شجاعت و مردانگی خود را در صحنه نبرد نشان دادند.

الحوثی با اشاره به روند انقلاب یمن تاکید کرد: مردم جنوب طلایه دار تحرک مردم یمن بودند و یمن دست‌نیافتنی‌تر از آن است که تصور می کنید. یمن لقمه ای آسان نیست که برخی بیایند و آن را ببلعند و متجاوزین به یمن بهایی گزاف خواهند پرداخت. اگر سعودی ها به آمریکا امید بسته اند، بدانند که ملت بزرگ یمن به خداوند متعال امید دارد.

به گفته الحوثی، این تجاوز نابخردانه، روح عزت و کرامت را در مردم یمن زنده کرد و مردم یمن در برابر این تجاوز ددمنشانه پایداری خواهد نمود.

الحوثی در ادامه این پرسش را مطرح کرد که آیا برای نظام سعودی آن چیزی را که در گذشته علیه یمن آورده کافی نیست و همچنان به دنبال نابودی یمن است. ملت یمن قبول نخواهد کرد که بنده نظام سعودی باشد و ملت یمن را فرا می‌خوانم که برای مقابله با این حمله ظالمانه به پاخیزند.

رهبر جنبش انصارالله در این سخنرانی خواستار تشکیل جبهه داخلی برای مقابله با جنایتکاران و حفظ امنیت داخلی شد و از علما و فرهیختگان نیز خواست تا میان فرزندان ملت بسیج معنوی ایجاد کنند.

وی تاکید کرد: امکان ندارد که شکست بخوریم چون این با روحیه ملت یمن در تضاد است و از تمام ملت‌های آزاد در جهان می‌خواهیم کا با ملت یمن ابراز همبستگی کنند.

الحوثی گفت: به نظام آل سعود می‌گوییم که شما در موضع ضعف قرار دارید و ملت بزرگ یمن در موضع قدرت قرار دارد چون حق با مردم یمن است. اگر ارتش‌های اشغالگر برای اشغال کشورمان وارد یمن شوند، آنگاه ملت ما ثابت خواهد کرد که یمن به گورستان آنها تبدیل خواهد شد.

رهبر جنبش انصارالله به عربستان هشدار داد که حملات را متوقف کند در غیر اینصورت تمامی گزینه‌ها برای پاسخگویی به این حملات باز خواهد بود. وی خطاب به تجاوزگران گفت: شما را نصیحت می کنم حمله را فورا متوقف کنید در غیر این صورت ممکن است پرونده های دیگر باز شود. 

به گفته وی، مردم یمن ثابت می کند که یمن گورستان مهاجمانی خواهد بود که وارد کشور شوند و اگر حمله به یمن استمرار یابد، تمام گزینه ها امکان پذیر می باشد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها