بیست کشته در درگیری گروه های مسلح در عدن

بیست کشته در درگیری گروه های مسلح در عدن
يکشنبه 9 فروردين 1394 - 21:06

العالم - درگیری طرفداران جنبش انصار الله یمن با طرفداران عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور در شهر جنوبی عدن 20 کشته برجای گذاشت .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، فرانس پرس امروز یکشنبه به نقل از منابع نظامی گزارش کرد: درگیری های شبانه بین طرفداران جنبش انصار الله و طرفداران عبدربه منصور هادی در شهر عدن در جنوب یمن حداقل بیست کشته برجای گذاشت.

منابع نظامی افزودند : درگیری ها بامداد امروز نیز برای کنترل فرودگاه بین المللی عدن به صورت ناپیوسته ادامه داشت .

این منابع اعلام کردند : یازده عضو جنبش انصار الله در درگیری های شبانه نزدیک فرودگاه بین المللی عدن اسیر شدند و تعدادی از ساختمان های این فرودگاه از جمله برج مراقبت و سالن استقبال به علت درگیری ها آتش گرفته است.

طرفداران جنبش حوثی انصار الله بامداد امروز نیز در نزدیکی شهر عدن با افراد مسلح درگیر شدند که در این درگیری 6 نفر از جمله چهار حوثی کشته شدند و 2 تانک حوثی ها نیز منهدم شد ولی حوثی ها توانستند یک پایگاه فرماندهی در منطقه دار سعد ایجاد کنند.

عدن دومین شهر بزرگ یمن است و حدود 95 نفر در درگیری های سنگین چهار روز گذشته این شهر کشته شده اند.

شهر عدن از روز پنجشنبه هفته گذشته که عبدربه منصور هادی این شهر را به مقصد عربستان ترک کرد ، ناآرام است.

گروهی مسلح نیز شنبه شب به دو پایگاه حوثی ها در اطراف شهر لودر استان ابین در جنوب یمن حمله کردند که خبرها حاکی از کشته شدن 9 نفر از جمله 7 حوثی است.

حوثی ها امروز نیز با گروه های مسلحی در نزدیکی منطقه بیهان استان شبوه در جنوب یمن درگیر شدند که هنوز گزارشی درباره جزئیات این درگیر ها منتشر نشده است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها