هشدار روزنامه نگاران یمن درباره حماقت ارتش سعودی

هشدار روزنامه نگاران یمن درباره حماقت ارتش سعودی
دوشنبه 10 فروردين 1394 - 15:02

سندیکای روزنامه نگاران یمن تجاوز نظامی عربستان سعودی به خاک یمن را محکوم و به مسئولان سعودی درباره ارتکاب حماقت حمله به رسانه های یمنی هشدار داد.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، سندیکای روزنامه نگاران یمن درباره اظهارات سخنگوی نیروهای ائتلافِ متجاوز به یمن به سرکردگی ارتش سعودی به شدت ابراز نگرانی کرد.

شبکه " الیمن الیوم" با اشاره به اظهارات " احمد العسیری " سخنگوی نیروهای ائتلاف علیه یمن ابراز نگرانی کرد زیرا او در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که نیروهای وابسته به علی عبدالله صالح رئیس جمهور مخلوع یمن و اعضای جنبش انصارالله از جمله اهداف حملات هوایی هستند.

العسیری به طور ضمنی به شبکه های تلویزیونی "الیمن الیوم"، "آزال" و "المسیره" اشاره کرد.

سندیکای روزنامه نگاران یمن با ابراز تعجب بسیار از حمله به رسانه های یمنی و اقدامات نظامی در این کشور، درباره تبعات هرگونه حمله به رسانه های یمنی هشدار داد.

سندیکای روزنامه نگاران هر اقدامی را که به رسانه ها یا کارکنان فعال دراین بخش صدمه بزند، محکوم کرد و آنرا به منزله نقض آشکار آزادی بیان و مغایر با همه قوانین و معاهدات ملی و بین المللی برشمرد و وظیفه حمایت از
رسانه های یمن در برابر هرگونه بمباران یا حمله هوایی را به عهده مسئولان ائتلاف متجاوز دانست.

سندیکای روزنامه نگاران یمن اعلام کرد: هرگونه حماقت در حمله به رسانه های یمن نه تنها با واکنش اهالی رسانه در یمن بلکه با محکومیت از سوی تمام خبرنگاران و فعالان رسانه ای در سطح منطقه و دنیا مواجه خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها