ویدئو؛ ارتش سعودی با مردم بی دفاع یمن چه می کند؟

چهارشنبه 12 فروردين 1394 - 13:31

صنعا، العالم ـ در پی تجاوزگری مستمر عربستان به مناطق مسکونی یمن، روزانه دهها قربانی اعم از زن، کودکان و سالمندان به بیمارستان ها و مراکز درمانی صنعا و دیگر استانهای این کشور منتقل می شوند.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم از یمن، بیمارستانها و مراکز بهداشتی صنعا و دیگر استانهای کشور یمن بر اثر حملات هوایی عربستان شاهد نوعی آماده باش هستند. وضعیت بیمارستانها در این کشور در صدر اخبار یمن قرار دارد چرا که روزانه دهها قربانی بر اثر تجاوزگری نظامی مستمرعربستان به مناطق مسکونی یمن راهی بیمارستان ها می شوند. 

تعداد بسیار زیادی از آمبولانس های حامل دهها قربانی از جمله اجساد سوخته قربانیان منطقه یریم در استان اب که هدف حملات جنگنده های سعودی قرار گرفتند، وارد بیمارستان الجمهوری در صنعا شدند.

احمد الحیفی یکی از پزشکان بیمارستان الجمهوری با اشاره به رسیدن اجساد سوخته سالمندان و کودکان به بیمارستان، تاکید کرد: همچنان برخی اجساد در زیر آوار هستند که باید برای اخراج آنها از منطقه یریم اقدام کرد.

وی افزود: این در واقع درخواست عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن برای قتل شهروندان یمنی است.

مجروحان غیرنظامی در بیمارستان وضعیت و چگونگی زخمی شدن خود را تشریح کردند. آنها از چگونگی ریزش سقف خانه ها و انتقال آنها به بیمارستان سخن گفتند و وضعیت برخی از آنها خطرناک توصیف شده است.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها