سرگردانی صدها مسافر در فرودگاه‌های عربستان

سرگردانی صدها مسافر در فرودگاه‌های عربستان
شنبه 15 فروردين 1394 - 18:20

صدها مسافر در فرودگاه‌های مختلف عربستان به دلیل لغو یا تاخیر پروازهای داخلی و بین‌الملی طی دو روز گذشته در وضعیت بسیار نامناسب به سر می‌برند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، طوفان شن که دو روز است عربستان سعودی را در بر گرفته، باعث شده تعداد زیادی از پروازهای داخلی و خارجی این کشور لغو شود که در پی آن کارمندان بخش خدمات خطوط هواپیمایی نیز در تعامل و پاسخگویی به مسافران دچار مشکل شده اند زیرا مرکز اصلی اطلاع رسانی اطلاعاتی در اختیار کارکنان قرار نداده است.

به نوشته روزنامه سعودی الحیات، مهم ترین مشکل مسافران نامشخص بودن وضع سفرشان است زیرا روز گذشته 10 پرواز خارجی فقط در فرودگاه ملک فهد لغو شد و فرودگاه های ریاض و جده نیز مملو از مسافرانی بود که در سالن های انتظار منتظر مشخص شدن وضعیت خود بودند و برخی از مسافران حدود 36 ساعت سرگردان بودند و پروازهای متعددی بعد از چند بار تغییر ساعت لغو شد.

از سوی دیگر شورای اداری خطوط هوایی عربستان اعلام کرد که وضعیت جوی در مناطق مختلف این کشور موجب تاخیر در پرواز بعضی از فرودگاه ها از جمله فرودگاه ملک خالد در ریاض، فرودگاه ملک فهد در دمام، فرودگاه امیر نایف در القصیم و فرودگاه حفر الباطن در القیصومه شده است.

این شورا افزود: به دلیل طوفان و گرد و غبار شدید در فرودگاه ها و مسیر پروازی با کاهش دید مواجه ایم که در پی آن برخی پروازها با تاخیر و یا تعویض فرودگاه روبرو شدند و برخی نیز مدت کوتاهی بعد از پرواز به فرودگاه بازگشتند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها