تمجید رئیس هیأت علمای اهل سنت عراق از آیت الله سیستانی

تمجید رئیس هیأت علمای اهل سنت عراق از آیت الله سیستانی
يکشنبه 16 فروردين 1394 - 09:44

رییس هیات علمای اهل سنت عراق ضمن تمجید نقش مهم آیت الله سیستانی گفت: عراق امروز با هجمه ای وحشیانه که لباس دین به تن کرده، مواجه است.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سومریه نیوز، "حیدر الملا" روز گذشته در سخنانی تصریح کرد که در عراق دو دسته از علما وجود دارند که یک دسته آنها علمای نالایق، فتنه، استکبار و بی مبالاتی هستند که خود در هتل ها و مکان های امن مستقر شده اند و ملت خود را در برابر جنایتکاران تنها گذاشته اند؛ و دسته دیگر علمای ربانی هستند که خدا را شناخته اند، شریعت الهی را درک کرده اند و آیت الله سیدعلی سیستانی در راس این علما قرار دارد.

وی با بیان این که آیت الله سیستانی برای همه عراقی ها نقش پدر را ایفا کرده است، افزود: ایشان زمانی که شیعیان هدف جرم و جنایات بی حد و مرز از جمله جنایت هولناک "اسپایکر" قرار گرفتند سکوت کرد، اما هنگامی که موصل و صلاح الدین بر اثر خیانت خائنان تقدیم تروریست ها شد، فتوای جهاد کفایی صادر کرد.

رییس هیات علمای اهل سنت عراق در ادامه، از برخی سیاستمداران که از طریق شبکه های ماهواره ای عربی به نیروهای داوطلب مردمی عراق حمله می کنند و خواهان دخالت ائتلاف بین المللی در عراق هستند، انتقاد کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها