چه کسانی نیروهای مردمی عراق را متهم می کنند ؟

چه کسانی نیروهای مردمی عراق را متهم می کنند ؟
دوشنبه 17 فروردين 1394 - 11:42

نماینده پارلمان عراق و رییس جنبش «اراده» تاکید کرد، کسانی که نیروهای داوطلب مردمی را به قتل و سرقت متهم می کنند، از حضور داعش در مناطق خود خوشحال بودند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، حنان الفتلاوی در کنفرانس خبری در مجلس عراق گفت: این روزها برخی سعی دارند به نیروهای داوطلب مردمی آسیب وارد کنند و همچنین انواع اتهام ها را به آن ها نسبت بدهند تا پیروزی های به دست آمده در صلاح الدین را خدشه دار کنند.

وی افزود: ما همین سخنان را در پیروزی های دیالی، جرف الصخر و امرلی نیز شنیدیم.

نماینده پارلمان عراق و رییس جنبش «اراده» اظهار داشت: امروز برخی، نیروهای داوطلب مردمی را به قتل، سرقت و آتش زدن دارایی های مردم متهم می کنند و ما می دانیم چه کسانی اینگونه اتهامات را مطرح می کنند، برخی از آن ها از اربیل و امان (پایتخت اردن) هستند و برخی دیگر افرادی هستند که از حضور داعش در مناطق خود خوشحال بودند.

رئیس جنبش «اراده» گفت: نیروهای داوطلب مردمی فداکاری و جانفشانی کرده اند و کسانی که علیه آنها شایعه سازی می کنند، نباید فراموش کنند که اگر نیروهای داوطلب نبودند مسوولان نمی توانستند در تکریت رفت و آمد کنند.

وی تاکید کرد، نیروهای داوطلب با فداکاری در مقابل داعشی ها مبارزه کردند به همین علت دولت و مردم استان های غربی باید از آن ها تشکر کنند نه این که انواع اتهامات شرم آور و مضحک به آن ها نسبت داده شود، منطقی نیست کسی که جان خود را فدا می کند دست به سرقت بزند.

الفتلاوی از "حیدر العبادی" نخست وزیر عراق خواست، از هر اطلاعاتی که به او می دهند ابتدا اطمینان حاصل کند و اجازه ندهد اتهامات بی اساس علیه نیروهای داوطلب مردمی مطرح شود و در رابطه با حقوق آن ها و شهدا و مجروحانی که هنوز حقوقی دریافت نکرده اند همین شور و قاطعیت را از خود نشان دهد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها