نماینده مجلس عراق مطرح کرد؛

دلیل سیاه نمایی پیروزیهای بسیج مردمی در تکریت

دلیل سیاه نمایی پیروزیهای بسیج مردمی در تکریت
دوشنبه 17 فروردين 1394 - 14:23

یکی از نمایندگان مجلس عراق از تلاش برخی رسانه های عربی و غربی در مخدوش کردن پیروزی های بسیج مردمی علیه داعش در تکریت انتقاد کرد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، خانم "عالیه نصیف" گفت: این رسانه ها با ارایه برخی موارد نادرست و بزرگ نمایی برخی موارد نادر و درگیری و انتقام گیری های برخی عشایر این استان در صدد تحریف وقایع هستند.

شبکه عراقی سومریه نیوز به نقل از  نصیف خاطرنشان کرد: برخی رسانه های عربی و غربی در تلاش هستند تا با پخش برخی فیلم ها و نشان دادن عملیات خرابکارانه افرادی با وابستگی های نامشخص داخل شهر تکریت، از آب گل آلود ماهی بگیرند.

وی افزود: برخی در صدد مخدوش کردن پیروزی های بسیج مردمی از جمله آزاد سازی شهر تکریت از وجود قاتلان و تروریست ها هستند.

نماینده مجلس عراق گفت: منصفانه نیست با طرح چند مورد محدود، بزرگ نمایی برخی حوادث و اشاره به برخی موارد دروغ، بسیج مردمی را مورد قضاوت های نادرست قرار دهیم و احکام نامناسبی برایشان صادر کنیم.

نصیف افزود: آیا منطقی است بگوییم مردم جنوب، با طی این مسافت زیاد و به خطر انداختن زندگی خود، درصدد دست یافتن بر یخچال، کولر یا درآمد ناچیزی بودند ؟!!

نماینده مجلس عراق خاطرنشان کرد، گروه های بسیج مردمی برای یاری شهروندان و برادران خود در صلاح الدین بدون هیچ چشم داشتی به دعوت مرجعیت پاسخ دادند و به محض انجام وظیفه ملی و اخلاقی خود و پس از تحویل شهر به ارتش و پلیس محلی از آنجا عقب نشینی کردند.
وی تاکید کرد، ساکنان صلاح الدین امروز با محبت وغرور، از موضع قهرمانانه برادران خود در بسیج مردمی که جان خود را فدای همه مردم عراق کردند، یاد می کنند.

"عمار البلداوی" معاون استاندار صلاح الدین روز شنبه (4 آوریل 2015) اتهامات مطرح شده ضد بسیج مردمی را محکوم کرد و هدف از آن را توهین به این نیروها و جلوگیری از آزادسازی دیگر مناطق دانست.
وی تاکید کرد که برخی از اقدامات توهین آمیز از سوی افرادی صورت می گیرد که در صف بسیج مردمی نفوذ کرده اند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها