داعش چهار سرکرده خود را در استان دیالی عراق اعدام کرد

داعش چهار سرکرده خود را در استان دیالی عراق اعدام کرد
جمعه 21 فروردين 1394 - 19:58

یک منبع امنیتی استان دیالی عراق گفت، گروه تروریستی داعش چهار سرکرده خود را به دستور مستقیم "ابو بکر البغدادی" به اتهام فرار از صحنه جنگ در این استان در ملأ عام اعدام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این منبع امنیتی عراقی که خواست نامش فاش نشود گفت: افراد مزبور از اهالی استان دیاله و یکی از آنان سروان امنیتی رژیم صدام بود، که در استان "صلاح الدین" اعدام شدند. 
منبع مذکور در گفت و گو با پایگاه اینترنتی "السومریه نیوز" تصریح کرد: اتهام این افراد که بیش از دو ماه قبل در "حمرین" در منطقه بین دیاله و صلاح الدین دستگیر شدند، فرار از صحنه جنگ در شمال "المقدادیه" (چهل کیلومتری شمال شرق بعقوبه) بود.
یادآور می شود دهها سرکرده و تروریست داعش پس از شکست در جلوگیری از پیشروی ارتش و بسیج مردمی عراق از میدان نبرد در استان دیاله به صلاح الدین گریخته اند.

از سوی دیگر، به دنبال اعلام نزدیک بودن زمان آغاز عملیات نظامی برای آزاد سازی استان الانبار و تلاش های دولت حیدر العبادی برای ایجاد هماهنگی میان نیروهای مسلح عراقی برای پاکسازی موصل، عناصر گروهک تروریستی داعش دچار سراسیمگی شده اند و به طور مکرر اخباری مبنی بر کشته شدن عناصر این گروهک به علت فرار از مناطق درگیری منتشر می شود.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها