ادامه تجاوز جنگنده های عربستان به یمن

ادامه تجاوز جنگنده های عربستان به یمن
شنبه 22 فروردين 1394 - 16:43

العالم - ساکنان مناطق جنوبی یمن از ادامه تجاوز شدید جنگنده های عربستانی به این مناطق و کشته شدن 20 نفر از مردم یمن در درگیری با تروریست ها خبر دادند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، جنگ ائتلاف کوچک عربی به سرکردگی عربستان علیه مردم بی دفاع یمن، ضمن تشدید درگیری بین تروریست های هوادار عربستان و نیروهای انصارلله، باعث گسترش تنش در منطقه خاورمیانه شده است.

به گفته منابع آگاه، بیش از دو هفته است که نیروهای انصارالله از مقر خود در شمال یمن در حال پیشروی به سوی مناطق جنوبی هستند و درگیری های شدیدی میان این نیروها با تروریست ها در شهر عدن بوقوع پیوسته و در این درگیری ها شماری از تروریست ها به هلاکت رسیده اند و حدود 20 نیروی انصارالله نیز کشته شده اند.

بر اساس این گزارش، جنگنده های عربستانی در ادامه حملات خود به خاک یمن، در آخرین تجاوزگری خود، بارها مناطقی را در شهر عتق در شرق شهر عدن بمباران کردند.

جنگنده های عربستانی به کمک ارتش 10 کشور عربی منطقه به غیر از (عمان) از ششم فروردین و در حمایت از عبدربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی و فراری یمن اقدام به بمباران مناطق مسکونی، کارخانجات و تاسیسات حیاتی و پادگان های نظامی یمن کرده اند.

پربیننده ترین خبرها