نماینده عراقی:

جنجال درباره یک یخچال و سکوت درقبال کشتار مردم الانبار !!

جنجال درباره یک یخچال و سکوت درقبال کشتار مردم الانبار !!
يکشنبه 23 فروردين 1394 - 22:35

حنان فتلاوی رئیس جنبش "اراده" و نماینده پارلمان عراق از بی توجهی به کشته شدن 75 نفر از مردم منطقه البوفراج در استان الانبار انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "حنان فتلاوی" روز یکشنبه در بیانیه ای گفت: مردم منطقه البوفراج در استان الانبار قتل عام شده اند. اما عده ای که زمانی به خاطر یک دستگاه "یخچال" جنجال به پا کرده بودند، امروز درباره کشته شدن 75 شهروند عراقی از جمله زنان و کودکان، حتی یک قطره اشک هم نریخته اند.
فتلاوی با آرزوی آمرزش برای شهدای این جنایت، افزود: من نیز از پیشنهاد محمود مشهدانی، نماینده دیگر پارلمان مبنی بر درخواست از نمایندگان استان الانبار برای بازگشت به استان و دفاع از مناطقشان و حضور در میان مردم برای بالا بردن روحیه مبارزان و مدافعان منطقه، استقبال می کنم.
این نماینده مجلس از دولت عراق خواست با توجه به خطرناک بودن اوضاع در استان الانبار و نیاز مبرم این استان به کمک فوری، هر چه سریعتر در این باره اقدام نماید.
یادآور می شود محمود مشهدانی، رئیس اسبق و نماینده کنونی پارلمان عراق، از سران سیاسی و نمایندگان استان الانبار خواست به این استان بازگشته و به همراه عشایر و نیروهای امنیتی به آزادسازی این مناطق از اشغال داعش کمک نمایند.
از چند روز پیش عملیات بزرگی با کمک نیروهای ارتش و عشایر برای آزادسازی بخش هایی از استان الانبار که توسط داعش به اشغال درآمده، آغاز شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها