دلایل ‌مستند درباره کمک آمریکا به ‌داعش

دلایل ‌مستند درباره کمک آمریکا به ‌داعش
سه شنبه 25 فروردين 1394 - 10:36

رئیس کمیسیون امنیت و دفاعِ پارلمان عراق، فاش کرد که اطلاعاتی کاملا موثق با ثبت ساعت و تاریخ، درباره حمایت نیروهای ائتلاف بین المللی از داعش در اختیار دارد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "حاکم الزاملی" تاکید کرد: با قید ساعت و تاریخ دقیق، دلایل و مدارکی در اختیار دارم که ثابت می کند، ائتلاف بین المللی در مناطقی که تحت اشغال داعش است، با هواپیما، مواد غذایی و سلاح فرستادند. حتی دلایل و مدارکی دارم که ثابت می کند هواپیماهای آمریکایی در مناطق تحت اشغال داعش فرود آمدند، و کمک غذایی و تسلیحاتی رساندند.

وی افزود: من بسیاری از مدارک و دلایلی که در این زمینه در اختیار دارم، به دولت ارائه کردم.

نماینده مجلس عراق تصریح کرد: کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان، تدابیری قضایی در این زمینه اتخاذ خواهد کرد زیرا در هر صورت ما نمایندگان ملت هستیم.

الزاملی همچنین خاطر نشان کرد: مبارزۀ آمریکا با داعش دروغی بیش نیست، زیرا اگر آمریکا واقعا می خواست با این گروه تروریستی مبارزه کند، طی یک هفته آن را نابود می کرد.

چندین جناح سیاسی عراقی و فرماندهان بسیج مردمی چندین بار فاش کرده اند که ائتلاف بین المللی، برای داعش سلاح می فرستد و به این مساله اکتفا نکرده، حتی نیروهای عراقی و نیروهای بسیج مردمی را در برخی از مناطق مورد حمله قرار داده است. واشنگتن تاکنون چندین بار این مساله را تکذیب کرده است.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها