هشدار مرجعیت عراق درباره خطر داعش در الانبار

هشدار مرجعیت عراق درباره خطر داعش در الانبار
شنبه 29 فروردين 1394 - 14:02

نماینده مرجعیت نجف اشرف در کربلای معلا درباره سیطره داعش بر مناطقی از استان الانبار هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ "عبدالمهدی الکربلائی" در خطبه های نماز جمعه مرقد امام حسین (ع) تأکید کرد: ارتش برای حفظ دستاوردها و پیروزی های بزرگ خود در چند ماه گذشته باید طرح های جامع و کاملی برای جلوگیری از سیطره مجدد تروریست ها بر مناطق و شهرهای آزادشده تهیه کند .
سومریه نیوز به نقل از شیخ "عبدالمهدی الکربلائی" خاطرنشان کرد: تمرکز ارتش بر برخی مناطق و شهرها و کوتاهی در قبال دیگر مناطق و شهرها نتایج نامطلوبی به همراه خواهد داشت که سیطره مجدد داعش بر پالایشگاه نفتی بیجی نمونه ای از این گونه کوتاهی ها است .
الکربلائی اظهار داشت: سیطره داعش بر مناطق و شهرهایی از عراق، شهرهای مجاور را نیز با خطر سیطره این گروه تروریستی مواجه می کند.
نماینده مرجعیت نجف اشرف اعلام کرد: چگونه می توان امنیت بغداد را تأمین کرد در حالی که بخش های مهمی از استان الانبار تحت تصرف داعش است ؟
الکربلائی گفت:  داعش به دنبال تصرف مناطق و مراکز مهم خصوصاً میادین نفتی ، پالایشگاه های نفتی ، گذرگاه های مرزی و پایگاه های نظامی است .
الکربلائی درباره توطئه تفرقه افکنی میان مردم عراق هشدار داد و افزود: هدف برخی طرف ها در داخل و خارج عراق از اختلاف افکنی میان نیروهای ارتش و داوطلبانِ مبارزه با داعش تضعیف آنها و جلوگیری از تداوم پیروزی های ملی است .

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها