پاکسازی اطراف پالایشگاه بیجی و هلاکت 50 تروریست

پاکسازی اطراف پالایشگاه بیجی و هلاکت 50 تروریست
شنبه 29 فروردين 1394 - 18:27

العالم ـ یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین امروز (شنبه) تاکید کرد که نیروهای مبارزه با تروریسم عراق اطراف پالایشگاه بیجی را پاکسازی کرده و 50 تروریست انتحاری را به هلاکت رساندند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این منبع امنیتی در گفت وگو با السومریه نیوز گفت: نیروهای نخبه سرویس مبارزه با تروریسم عراق بعد از ظهر امروز(شنبه) توانستند اطراف پالایشگاه بیجی واقع در 40 کیلومتری شمال تکریت را پاکسازی کنند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، اظهار داشت: نیروهای نخبه مبارزه با تروریسم عراق همچنین موفق شدند بیش از 50 تروریست انتحاری را به هلاکت برسانند و شماری از خودروهای بمب گذاری شده آنها را منهدم کنند.

سرلشکر "رائد شاکر جودت" فرمانده نیروهای پلیس فدرال امروز از آزادسازی پالایشگاه بیجی از سیطره گروه تروریستی داعش خبر داد و تاکید کرد که محاصره نیروهای حاضر در داخل پالایشگاه نیز درهم شکسته شد.

نیروهای عراقی همچنین امروز وارد پالایشگاه بیجی در شمال تکریت شدند و آن را به طور کامل از سیطره داعش آزاد کردند و این در حالی است که سرویس مبارزه با تروریسم از هلاکت دهها تروریست در هنگام عملیات آزادسازی این پالایشگاه خبر داد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها