دروغ رویترز، اوضاع رمادی را متشنج کرد

دروغ رویترز، اوضاع رمادی را متشنج کرد
يکشنبه 30 فروردين 1394 - 19:07

مشاور استاندار الانبار، خبرگزاری رویترز را به انتشار خبرهای دروغ درباره اشغال مجتمع نهادهای دولتی در رمادی به دست داعش، متهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "حکمت سلیمان" در گفتگو با شبکه عراقی "سومریه" گفت: برخی از رسانه های غربی، درباره حوادث استان الانبار، بزرگنمایی می کنند. مثلا با وجود اینکه برخی از مناطق همچنان در کنترل نیروهای ارتش عراق قرار دارد، خبرگزاری رویترز اخباری مبنی بر اشغال آنها توسط داعش را منتشر می کرد.
وی افزود: رویترز تاکنون چند بار خبر اشغال مجتمع نهادهای دولتی در استان الانبار را منتشر کرده است، این در حالی است که داعش از این منطقه، کاملا دور است. برخی از سیاستمداران در رسانه ها خبر افتادن مجتمع مذکور و مسجد جامع شهر به دست داعش را منتشر کرده اند. این در حالی است که عناصر تروریستی داعش تاکنون وارد این مناطق نشده اند.
مشاور استاندار الانبار خاطرنشان کرد: مناطق اطراف مجتمع نهادهای دولتی و مسجد جامع رمادی در مرکز این شهر، به طور کامل از سوی داعش به اشغال درنیامده اند و انتشار این اخبار باعث نگرانی و دستپاچگی نیروهای نظامی در الانبار و آوارگی صدها شهروند از این استان به بغداد شده است.
از سوی دیگر، "عبدالامیر الخزرجی" معاون لشکر طلایی در الانبار دیروز اعلام کرده بود دو هنگ مبارزه با تروریسم با هدف تقویت نیروهای موجود در رمادی وارد این شهر شده اند و استحکامات و نیروهای پشتیبان دیگر در راه رسیدن به این شهر هستند.
"ناصر الفرطوسی" فرمانده گروه واکنش سریع نیز دیروز از رسیدن خودروهای نظامی به شهر رمادی با هدف شرکت در عملیات پاکسازی این شهر خبر داده و اعلام کرده بود  نیروهای آموزش دیده در زمینه جنگ خیابانی نیز به شهر رمادی رسیده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها