بازداشت محافظ صدام در مصر+ عکس

بازداشت محافظ صدام در مصر+ عکس
پنج‌شنبه 10 ارديبهشت 1394 - 13:47

دادستانی کل مصر حکم بازداشت افسر سابق ارتش عراق و یکی از نیروهای گارد ویژه صدام، دیکتاتور سابق این کشور را به اتهام اداره شبکه اعمال منافی عفت عمومی در حومه شهر مرفه الزمالک صادر کرد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه شبکه خبری العالم، احمد الموجی، مسوول رسیدگی به پرونده صباحی، گفت: تحقیقات نشان می دهد که این فرد به نام "صباحی . ع " با پرداخت پول دختران روسپی را در این شبکه به کار می گماشت.

صباحی با به تن داشتن تی شرتی که عکس صدام به همراه عبارت " گارد ویژه جمهوری و فدائیان صدام" بر روی آن درج شده بود، در جلسه بازجویی حاضر شد. 

تارنمای المرصد با درج این خبر خاطرنشان کرد: دو دختر عراقی به نامهای " یاسمین. ج " و " صباح .أ" اعتراف کردند که در ازای دریافت 2000 پوند مصر برای هر ساعت در یکی از اتاقهای هتل مشهور منطقه الزمالک واقع در حومه قاهره مرتکب اعمال منافی عفت می شدند.

یک مقام قضائی مصر گفت: افسر مزبور که در دوران صدام در ارتش بعث عراق خدمت می کرد و در سال 2003 میلادی بازنشسته شد، در تحقیقات به عمل آمده اتهامات نسبت داده شده علیه خود را علیرغم اعتراف دو دختر عراقی انکار کرد.

مقامات مصر رفت و آمد این دو دختر عراقی به اتاق یکی از ثروتمندان در هتل مزبور را زیرنظر گرفتند و پس از یورش به اتاق، افراد متهم را در حالت مشکوکی بازداشت کردند. افراد یاد شده پس از بازجویی اعتراف کردند که یک افسر سابق ارتش عراق آنها را برای انجام این کار جذب کرده است. همه افراد یاد شده تحویل دادستانی شدند و حکم بازداشت آنها به مدت چهار روز برای انجام بازجویی صادر شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها