شهادت 300 یمنی در حملات عربستان به صعده

پنج‌شنبه 10 ارديبهشت 1394 - 22:19

مرکز رصد جنایات و تجاوزات رژیم سعودی به یمن اعلام کرد : ، براثر حملات هوایی و بمباران مناطق مسکونی شهر صعده ، حداقل 300 یمنی در این شهر به شهادت رسیدند.

"احمد المختفی" خبرنگار شبکه العالم از صعده گزارش داد، مرکز رصد جنایات سعودی ها در یمن، به منظور مستندسازی این جنایت ها، به جمع آوری اطلاعات اولیه درباره تلفات تجاوز به شهر صعده پرداخت و اعلام کرد که براثر حملات  رژیم آل سعود، تاکنون 300 تن از مردم در این شهر به شهادت رسیدند.
براساس گزارش مرکز رصد جنایات سعودی ها در یمن، درپی بمباران شهر صعده این شهر به ویرانه تبدیل شده و هر روز تصاویر تکان دهنده و دلخراشی از قربانیان حملات سعودی ها بویژه در میان زنان و کودکان در صعده منتشر می شود. 
"محمد الیازلی" رئیس دفتر پست در صعده، به خبرنگار شبکه العالم گفت: حملات هوایی و بمباران  ائتلاف آمریکایی – صهیونیستی به استان صعده ، این شهر را به منطقه ای جنگ زده تبدیل کرده و تمامی زیرساخت ها و دفاتر دولتی در این شهر منهدم شده است.
عربستان سعودی اکنون به مدت بیش از یک ماه مردم بی دفاع یمن را آماج حملات و جنایات خود قرار داده و تاکنون شمار زیادی را به شهادت رسانده است.

عربستان بدون توجه به افکار عمومی در جهان همچنان به جنایات خود در یمن ادامه می دهد و از ارسال کمک های امدادی ، دارویی و غذایی  برای مردم یمن جلوگیری می کند.

 

 

پربیننده ترین خبرها