جنوب یمن؛ بزرگترین خسارت‌دیدۀ تجاوز آل‌سعود

جمعه 11 ارديبهشت 1394 - 11:23

العالم) - در حالی که حکام ریاض به ادعای خود، به خاطر یمنی ها و به ویژه مردم جنوب یمن این کشور را آماج تجاوز ددمنشانه خود قرار داده اند، خرابی‌های گسترده در جنوب یمن این سوال را در اذهان تداعی می کند که از بین بردن جنوب یمن و این همه تلفات جانی مالی مادی به سود چه کسی است؟

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، جنگنده های متجاوز عربستان، تاسیسات صنعتی، مجتمع های تجاری و ساختمانهای دولتی از جمله ساختمانهایی که در آنها هیچیک از نیروهای ارتش یا کمیته های مردمی یافت نمی شود را هدف حملات خود قرار می دهند.

خبرهای رسیده حاکی است اکثر مهاجرانی که رهسپار جیبوتی، اریتره و عمان شده اند، از اهالی جنوب یمن هستند. این موضوع نشان می دهد که ما در برابر یک مهاجرت سازمان یافته به سود یک دستور کار سیاسی قرار گرفته ایم. این دستور کار هیچ ارتباطی با یمنی ها ندارند و فقط آنها را در آینده درگیر یک نبرد سعودی خواهد کرد تا همانند سوریه یمن نیز بطور کامل از بین برود.

در این نبرد برنامه ریزی شده در شب، گروه اندکی از مزدوران سازمان اطلاعات عربستان در جنوب نقش ستون پنجم را برای دشمن بازی می کند. دشمن تجهیزات و ابزار کار لازم را در اختیار آنها قرار می دهد تا آنها مواضع موردنظر جهت بمباران را در اختیار جنگنده های متجاوز قرار دهند. این همان شیوه ای است که رژیم صهیونیستی در گذشته در لبنان از آن سود جست.

این افراد جیره خوار جنوبی در موارد بسیاری جنگنده ها را برای حمله به تاسیسات غیرنظامی و از بین بردن ساختمانها و مناطق مسکونی از جمله انبارهای آذوقه در شهر عدن هدایت کرده اند.

مردم جنوب یمن به واقعیت دستور کار ویرانگر رژیم سعودی در مورد کشورشان پی برده اند. این دستور کار برای جریانهای سیاسی جنوب یک فرصت تاریخی فراهم آورده است تا با ارتش همراه و همگام شوند تا با هم مرحله پس از شکست دشمن را جهت دستیابی به حقوق حقه خود پی ریزی کنند آنهم در چارچوب کشور یکپارچه یمن که تمامی فرزندانش را در برگرفته است. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها