رسوایی رژیم صهیونیستی با اعترافات جدید نظامیان

رسوایی رژیم صهیونیستی با اعترافات جدید نظامیان
سه شنبه 15 ارديبهشت 1394 - 13:52

اظهارات 60 افسرو سرباز ارتش رژیم صهیونیستی که در جنگ اخیر علیه غزه مشارکت کرده بودند، رسوایی جدیدی را برای این رژیم به بار آورد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این افسران و سربازان اذعان کرده‌اند که از فرماندهان خود دستور گرفته بودند که از زور استفاده کنند، تا کمترین خسارت به آنان وارد شود؛ حتی اگر این امر مسلتزم قتل هزاران شهروند فلسطینی باشد.
سازمان "شکستن سکوت" اظهارات این سربازان و افسران رژیم صهیونیستی را فاش کرده است.
این سازمان که مقر آن در اراضی اشغالی فلسطین قرار دارد و در آگوست 2014 از مخالفان سرسخت جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه بود؛ در گزارش جدید خود فاش کرد: این جنگ موجب کشته شدن شمار بسیاری از شهروندان و وارد شدن خسارتهای بی سابقه و گسترده‌ای به زیرساختهای غزه شد.
یکی از این سربازان در اظهاراتش گفته است که به آنها دستور داده شده بود همه مناطق را گلوله باران کنند، و مسأله مهم از زمان ورود به جنگ علیه غزه، این بود که "هرکسی جرأت کند سر خود را بالا بیاورد، تروریست است".
* کشتن دو زن هنگام پیاده روی
یک سرباز صهیونیست هم فاش کرد که دیده است دو زن فلسطینی هنگامی که داشتند در یک پارک قدم می‌زدند، هدف گلوله قرار گرفته و کشته شدند؛ آن هم فقط به دلیل آنکه به خط آتش نظامیان رژیم صهیونیستی نزدیک بودند.
البته این نظامی صهیونیست برای توجیه هدف قرار دادن این دو زن فلسطینی که حتی سلاح همراه نداشتند مدعی شد: "آن دو زن به عنوان تروریست رصد شدند، به همین دلیل هدف گلوله قرار گرفتند. آنان تروریست بودند."
در اظهارات یک نظامی دیگر رژیم صهیونیستی آمده است، که به سربازان دستور داده شد گلوله‌های تانک را به صورت بی‌هدف به سوی ساختمانها شلیک کنند، زیرا آنها خطر به شمار می آمدند. وی گفت: اگر به صورت کلی به این موضوع نگاه کنیم، ما روزانه به صورت عمد در حال شلیک گلوله بودیم.
* قتل وحشیانه یک پیرمرد، در دو مرحله
یک سرباز نیز اعتراف کرد که در جریان این عملیات یگان او یک پیرمرد را به ضرب گلوله زخمی کرد. وی مدعی شد که به آنها گفته شده بود امکان دارد شهروندان سالخورده بمبگذاری شوند! .
این سرباز نیز برای توجیه قتل وحشیانه آن پیرمرد فلسطینی، با اشاره به این که آن پیرمرد با گلوله اول به قتل نرسید و کسی هم برای نجات او حضور نداشت؛ تأکید کرد که "در نهایت تصمیم گرفتند او را بکشند تا از درد رهایی بخشند (!) به همین دلیل یک بولدوزر روی بدن او خاک ریخت، و بدین صورت کار تمام شد."
در این گزارش تأکید شده است که اقدامات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در جریان جنگ هیچگونه محدودیت و قید و بند نظامی ندارد و فقط به منافع سیاسی و دیپلماتیک بستگی دارد.
سازمان ملل متحد نیز هفته گذشته درگزارشی ارتش رژیم صهیونیستی را به حمله به مدارس این سازمان در غزه، و قتل دست کم 44 فلسطینی در این مدارس متهم کرد.
حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه در سال 2014 بیش از 2200 شهید فلسطینی برجا گذاشت.

 

پربیننده ترین خبرها