عربستان فرود هواپیمای خود در تل آویو را تکذیب کرد

عربستان فرود هواپیمای خود در تل آویو را تکذیب کرد
پنج‌شنبه 17 ارديبهشت 1394 - 11:04

خطوط هوایی سعودی فرود یک فروند هواپیمای عربستان در فرودگاه تل آویو را تکذیب کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از خبرگزاری آناتولی، رسانه ها و کاربران در پایگاههای اجتماعی تصویری از یک هواپیما با نشان خطوط هوایی عربستان را منتشر کردند که گفته می شود در فرودگاه بن گوریون در تل آویو نشسته است.

رسانه های رژیم اسرائیل از جمله روزنامه های جروزالیم پست و یدیعوت آحارنونت نیز اعلام کردند که یک هواپیمای مسافری عربستان سعودی سه شنبه شب در فروگاه بن گوریون فرود آمده است.

اما شرکت ملی هواپیمایی عربستان در حساب کاربری رسمی خود در پایگاه اجتماعی توییتر، این خبر را تکذیب کرد و افزود: ممکن است یکی از شرکت هایی که با خطوط هوایی عربستان قرارداد اجاره دارد، برخلاف توافقنامه ها عمل کرده باشد زیرا هواپیماهای مورد اجاره عربستان نیز از فرود آمدن یا عبور کردن از آسمان طرفهایی که با عربستان رابطه ندارند، منع شده اند.

این درحالی است که روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت با اعلام خبر فرود هواپیمای مسافربری سعودی در فرودگاه بن گوریون، نوشت: فرود این هواپیمای سعودی که سه شنبه شب به فرودگاه بن گوریون صورت گرفت، اضطراری نبود بلکه هواپیما برای تعمیر و نگهداری به اسرائیل فرستاده شده است.

این روزنامه افزود: این هواپیما که از بلژیک پرواز کرد، حامل هیچ مسافری نبوده و تنها کادر پرواز سعودی در آن حضور داشتند و به منظور عملیات تعمیر و نگهداری که صنایع هوایی اسرائیل ناظر بر آن است، در فرودگاه بن گوریون فرود آمده است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت همچنین نوشت: تعمیر و نگهداری هواپیماها که صنایع هوایی اسرائیل مجری آن است، بخشی از خدماتی است که به هواپیماهای ایرباس ارائه می‌شود.

پربیننده ترین خبرها