ارتش سوریه 7روستا در الحسکه را آزاد کرد+فیلم

شنبه 19 ارديبهشت 1394 - 15:40

العالم - ارتش سوریه در ادامه عملیات ضد گروه های مسلح تروریستی، هفت روستا در شرق شهر الحسکه را از سلطه گروه های مسلح خارج کرد.

یکی از نیروهای ارتش سوریه روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار شبکه العالم در سوریه گفت: ارتش با نفوذ در روستاهای دیگر در محور "الحسکه – الهول"، شماری از عناصر مسلح تروریست را هدف قرار داد و به هلاکت رساند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه همچنین یک مقر راهبردی ایست بازرسی نزدیک محور الهول را که مرکز ارتباطاتی مهمی در ریف الحسکه به شمار می رود، تحت کنترل خود درآوردند.

یک نظامی دیگر ارتش سوریه گفت: نیروهای ارتش از روحیه بسیار بالایی برخوردارند و بعد از آزادسازی "مفرق البترول" به سمت منطقه الشقرا " خواهند رفت.

همچنین بنا به اعلام منابع نظامی سوریه، نیروهای ارتش به مواضع گروه های مسلح در روستای " أم الكبر" در روستای ریف الحسکه غربی حمله کردند که درنتیجه خسارت زیادی به عناصر مسلح وارد شد.

سلطه بر این روستاها و محورهای دیگر دراین منطقه، امکان تقویت حضور نیروهای سوری را در بخش شرقی شهر الحسکه و گسترش محاصره امنیتی در اطراف این شهر به نیروهای ارتش سوریه می دهد و درنتیجه با تثبیت نقاط نظامی، امکان هدف قرار دادن عناصر مسلح داعش برای نیروهای سوری در حومه مناطق " الشدادی" و "الهول " را – که از جمله بزرگ ترین مراکز محل استقرار تروریست های داعش در سوریه است - میسر می کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها