دستاورد جدید ارتش سوریه درقلمون + فیلم

يکشنبه 20 ارديبهشت 1394 - 14:44

قلمون (العالم)- خبرنگار العالم در سوریه گزارش داد: نیروهای ارتش سوریه و مقاومت بر مناطق "قرنه المعیصره" در شمال، دشت "المعیصره"، منطقه "ام الرکب" و بلندهای "الدورات" در حومه منطقه الجبه در رشته کوه های قلمون تسلط یافتند.

بنابر این گزارش، مهم ترین دستاورد نیروهای ارتش سوریه طی ساعت های گذشته تسلط و مرتبط کردن منطقه عسال الورد در قلمون به مناطق حومه بریتال بود، نیروهای ارتش سوریه و مبارزان مقاومت به طور کامل بر منطقه الجبه تسلط یافتند و عناصر مسلح را به طرف منطقه "راس المعره"، "فلیطه" و منطقه "الرهوه" فراری دادند.
علاوه بر این مناطق، نیروهای ارتش و مقاومت بر بسیاری از مناطق که پایگاه تدارکاتی عناصر مسلح بود، تسلط یافتند.
یکی از افسران ارتش سوریه در این مناطق عملیاتی به خبرنگار شبکه العالم گفت: ما اکنون در منطقه عسال الورد هستیم و این منطقه به طور کامل تا مرزهای لبنان امن است و به عملیات خود ادامه می دهیم.
وی تاکید کرد، عناصر مسلحی که در این درگیری ها جان سالم به در برده اند، پا به فرار گذاشتند و تسحلیات و ادوات نظامی و مجروحان خود را به جا گذاشته، و منطقه را ترک کردند.
این منبع نظامی به خبرنگار العالم گفت: بر اثر حملات نیروهای ارتش و مبارزان مقاومت خسارات و تلفات سنگینی بر عناصر مسلح وارد آمد.
به گزارش خبرنگار العالم، تصاویر ضبط شده گواه بر میزان شکست و خسارت هایی است که به تروریست ها دراین منطقه وارد آمده است. 

گفته می شود که بسیاری از آنها به طرف منطقه فلیطا و عرسال لبنان فرار کرده اند.
با وجود این که عملیات بزرگ قلمون آغاز نشده است، اما مساحت گسترده ای از مناطق که تحت کنترل نیروهای ارتش سوریه در آمده است نشان می دهد که مرحله اول این رویارویی و عملیات نظامی، موفقیت آمیز بوده است.

پربیننده ترین خبرها