ارتش سوریه محورهای جسرالشغور را تحت کنترل درآورد

ارتش سوریه محورهای جسرالشغور را تحت کنترل درآورد
يکشنبه 20 ارديبهشت 1394 - 22:41

نیروی ارتش سوریه در عملیاتی گسترده و با کمک واحدهای پشتیبانی و آتش بار، تمامی محورهای منتهی به شهر جسرالشغور را تحت کنترل خود گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش سوریه موفق شد در عملیاتی وسیع روز یکشنبه علیه مواضع و مخفیگاه های تروریست ها ، تمامی محورهای منتهی به جسرالشغور را به کنترل خود در آورد، و دهها تن از تروریست ها را به هلاکت برساند.
یک منبع نظامی به خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گفت که نیروهای ارتش، گروههای تروریستی و تکفیری را در تعدادی از مناطق اطراف جسر الشغور به محاصره در آورده اند و با کمک نیروهای مدافع بیمارستان ملی ، دهها تروریست را در اطراف این بیمارستان به هلاکت رسانده اند.
این منبع نظامی تاکید کرد که ارتش سوریه، ضربات سنگینی را به تروریست ها در جسر الشغور وارد آورد، و آنان متحمل تلفات زیاد و خسارات هنگفتی شدند.
وی افزود: در حومه جسر الشغور نیز از شمال غرب تا شمال شرق، نیروی هوایی ارتش مواضع تروریست ها را در السکریه، کنیسه نخله و عین السوده در هم کوبیده است.
به گفته این منبع، نیروی هوایی ارتش سوریه ستون تروریست های وابسته به جبهه النصره را که در حال فرار از محور جسرالشغور به الجانودیه بودند، هدف قرار داد.

این محور، مسیر اصلی کمک رسانی به تروریست ها از داخل خاک ترکیه بوده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها