اسارت شماری از تروریستهای النصره به دست مقاومت

سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 - 17:45

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد پس از سیطره نیروهای مقاومت بر ارتفاعات "قرنه عبدالحق" مشرف بر منطقه "نحله" لبنان؛ شماری از عناصر گروه تروریستی "جبهه النصره" به اسارات در آمدند.

خبرنگار شبکه العالم روز سه شنبه گزارش داد، "ابو مالک التله" مسوول جبهه النصره در"قلمون" نیز درمیان دستگیر شدگان قرار دارد.

"حسن حسن" کارشناس نظامی و استراتژیک سوری به خبرنگار العالم گفت، سیطره به ارتفاعات الجبه باعث شد این منطقه از "قاره" تا "فلیطه" و "عرسال" تحت کنترل قرار گیرد، و از لوث وجود تروریست ها پاکسازی شود.  
نیروی مقاومت همچنین اعلام کردند  در این درگیری ،ده ها نفر از تروریستهای النصره از جمله دو تن از سرکردگان  این گروه به هلاکت رسیدند، و خطوط تدارکاتی آنان دراین منطقه نیز قطع شده است.
 براساس این گزارش ، درگیری شدیدی بین ارتش سوریه با تروریست های النصره در ارتفاعات "الباروح" در "رأس المعره" بوقوع پیوست و نظامیان سوری مواضع تروریست های مسلح در "رأس المعره "را هدف قرار دادند. این ارتفاعات به دلیل اشراف آن به رأس المعره و مرزهای لبنان دارای اهمیتی استراتژیک است.
درگیری ارتش سوریه با تروریست های مسلح در اطراف "دمشق" و شرق و غرب ریف دمشق و بخش های گسترده ای از القلمون به منظور تامین امنیت دمشق از محورهای مختلف ادامه دارد.

قلمون در استان "ریف دمشق" شاهد تحولات سریعی به خاطر درگیری میان ارتش سوریه و مقاومت با جبهه النصره و دیگر تروریست های مسلح است، و آزادی مناطق اشغالی تروریست ها توسط نیروهای مقاومت اسلامی لبنان با استقبال مردم این مناطق روبرو شده است.

پربیننده ترین خبرها