فعال بحرینی: دخالت عربستان، لکه ننگی برای منطقه است

فعال بحرینی: دخالت عربستان، لکه ننگی برای منطقه است
پنج‌شنبه 24 ارديبهشت 1394 - 21:04

یکی از رهبران جریان "عمل" بحرین گفت، دخالت نیروهای سپر جزیره عربستان و نیروهای ژاندارمری اردن برای مقابله با انقلاب بحرین، لکه ننگ بزرگی برای منطقه و جهان است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از "منامه پست"، "راشد الراشد" در گفت و گو با روزنامه مصری "البدیل" اظهار داشت: استفاده از این تعداد ارتش برای مقابله با تظاهرات مردمی، نقض قانون و موازین بین المللی است.   
وی ادامه داد، مردم بحرین مشروعیت نظام حاکم را پس از انقلاب فوریه 2011 ساقط کردند.
الراشد با اشاره به حملات شبانه به منازل مردم و شلیک گازهای خفه کننده و اشک آور به داخل خانه ها و پر شدن زندانهای بحرین با هزاران نفر از شهروندان، افزود: ده ها نفر در بحرین شهید شدند و جنایتهای بسیاری در این کشور صورت گرفت که سازمانهای بین المللی بسیاری آنها را ثبت کرده اند.

الراشد تأکید کرد: مخالفان و گروه های سیاسی مخالف گفتگو نیستند، ولی حاکمان بحرین فقط به دنبال سرکوب و استفاده از مشت آهنین هستند و از اصطلاحاتی مانند طایفه گری و توطئه های بیگانگان استفاده می کنند تا چهره خود را نزد محافل بین المللی بهبود بخشند.

وی افزود: مطالبات مردم آشکار است؛ مردم خواستار دموکراسی، و ایجاد دولتی بر اساس عدالت و برابری و عدم چنگ زدن یک خانواده به سلطه و دارایی های کشور بر اساس یک نظام استبدادی و طغیانگر هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها