معامله صهیونیستها با آلمان برای مصونیت از حمله حزب الله

معامله صهیونیستها با آلمان برای مصونیت از حمله حزب الله
يکشنبه 27 ارديبهشت 1394 - 13:05

العالم - رژیم صهیونیستی در چارچوب یک معامله تسلیحاتی، 4 فروند کشتی جنگی از آلمان خریداری می کند که قرار است یک سوم هزینه آن توسط دولت آلمان پرداخت شود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم این 4 کشتی جنگی قرار است به نیروی دریایی رژیم صهیونیستی که این روزها با چالش حمله احتمالی حزب الله به میدانهای گازی اسرائیل روبرو است، تحویل داده شود.

به گزارش پایگاه خبری العالم، "الون بن دیوید" کارشناس مسائل راهبردی و نظامی رژیم صهیونیستی در این باره تصریح کرد: اسرائیل چهار کشتی جنگی از آلمان خریداری می کند.این کشتیها از چاههای گازی اسرائیل در دریای مدیترانه حمایت می کند و جدید ترین کشتی هایی است که پس از بیست سال به ارتش اسرائیل می پیوندد.

4 کشتی جنگی غول پیکر طبق الگوی "میکو 130" با وزن 1800 تن به نیروی دریایی رژیم اشغالگر قدس می پیوندد و برای طولانی مدت از میادین گازی اسرائیل حمایت خواهد کرد.

نیروی دریایی اسرائیل این کشتیها را "ساعر 6 " خواند که به یک فروند هلیکوپتر و سامانه راداری غول پیکر و به سامانه دفاعی ضد موشکی باراک 8 مجهز می شود.

علاوه بر این تجهیزات سامانه های هجومی به این کشتیها اضافه می شود.

بن دیوید گفـت: سید حسن نصرالله حمله به چاههای گازی اسرائیل را یکی از اهداف راهبردی حزب الله معرفی کرد.این کشتیها وظیفه حمایت از سامانه های گازی که برق مورد نیاز اسرائیل را تامین می کند برعهده خواهد داشت.

وی افزود: اولین کشتی جنگی چهار سال دیگر به اسرائیل تحویل داده می شود.

پربیننده ترین خبرها