جولان ده‌ها هزار صهیونیست در خیابانهای قدس

جولان ده‌ها هزار صهیونیست در خیابانهای قدس
يکشنبه 27 ارديبهشت 1394 - 20:52

هزاران شهرک نشین صهیونیست برای راهپیمایی در خیابان های بیت المقدس تجمع کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، از نخستین ساعات روز یکشنبه رژیم صهیونیستی هزاران نفر از عناصر خود را در شهر بیت المقدس و مخصوصا قسمت قدیمی آن و نیز در امتداد خیابان های متنهی به مسجدالاقصی مستقر کرده است، تا از بیش از 50 هزار شهرک نشین که از سراسر اراضی اشغالی برای یورش به مسجدالاقصی آمدند پشتیبانی کند.
مرکز اطلاع رسانی فلسطین تأکید کرد، منابعی از داخل پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حدود هزار و 300 پلیس و نیروی امنیتی به علاوه صدها نفر از نیروهای برقراری نظم برای شرکت در مراسم موسوم به "رقص پرچم های اسرائیل" که امشب در شهرک قدیمی بیت المقدس برگزار می شود وارد این شهر شده اند.
بر اساس منابع رسانه ای تعداد زیادی از شهرک نشینان از شهرک های مختلف صهیونیستی در مناطق بیت المقدس، کرانه باختری و جولان و حتی از اراضی اشغالی سال 1948 به بیت المقدس آمده اند.
شهرک نشینان این راهپیمایی را به منظور یهودی سازی باقی مانده اراضی بیت المقدس که در سال 1967 به اشغال رژیم صهیونیستی در نیامد انجام می دهند، و معمولا در طی آن شعارهای نژاپرستانه سر می دهند و به دارایی های اهالی شهر متعرض می شوند.
شهرک نشینان در این مراسم درحالی که پرچم رژیم صهیونیستی را در دست دارند، به رقص و پایکوبی در کوچه ها و بازارهای شهرک قدیمی بیت المقدس می پردازند تا به میدان براق مشرف به دیوار براق که یکی از دیوارهای قدیمی شهر و تحت کنترل رژیم صهیونیستی است می رسند و این مراسم تا پاسی از شب ادامه می یابد.
دادگاه عالی رژیم صهیونیستی نیز چراغ سبز برای برگزاری این مراسم را داده و درخواستها برای تغییر مسیر راهپیمایی را پذیرفته است به نحوی که صهیونیستها از شهرک قدیمی و محله های فلسطینی عبور می کنند.
اسقف عطاالله حنا  اسقف اعظم روم ارتدوکس در فلسطین، این راهپیمایی را اقدامی تحریک آمیز توصیف کرد که مورد پذیرش فلسطینی ها نیست مخصوصا که این اقدام در چارچوب سیاست های اشغالگرانه در بیت المقدس صورت می گیرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها