نماینده عراقی: شیوخ فتنه باید بازخواست شوند

نماینده عراقی: شیوخ فتنه باید بازخواست شوند
سه شنبه 29 ارديبهشت 1394 - 13:22

نماينده پارلمان عراق، بازخواست "شيوخ فتنه و انقلابيون هتل ها" را خواستار شد.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، "عاليه نصيف" از شهروندان عراقی ساکن استان الانبار خواست تا "شيوخ فتنه" و مجري مقاصد كشورهاي خارجي و منفعت طلب را بازخواست كنند.

سومریه نیوز به نقل از نصیف نوشت: اينها همواره تلاش كرده اند تا خودشان را به عنوان سخنگويان اهالي الانبار معرفي كنند تا منافعي شخصي را از طرف برخي كشورها كسب كنند؛ كشورهايي كه مقاصد خرابكارانه آنها براي فتنه انگيزي و تفرقه افكني در بين مردم متحد و يكپارچه عراق شناخته شده است.

عاليه نصيف تصریح کرد: درحالي كه هموطنان ما در الانبار به دلیل چپاول خانه ها و دارایی هایشان توسط عناصر تروریستی داعش، مجبور هستند كه در فضاي باز و چادرها به سر ببرند، شاهديم كه شيوخ فتنه انگيز وقت خود را در هتل هاي پنج ستاره سپري مي كنند و به مشكلات و رنج هم كيشان خود اعتنايي ندارند.

وي افزود: مواضع شرم آور اين منفعت طلبان و فرصت طلبان در تاريخ ثبت خواهد شد و مردم الانبار بايد آنها را در زمان مناسب بازخواست كنند چرا كه اينها عامل رنج و مشكلاتي شدند كه در نهايت باعث شد تا بخش هايي از اين استان به دست جنايتكاران داعش و خطرناكترين تروريست ها بيفتد.

عاليه نصيف با تاكيد بر آمادگي نيروهاي داوطلب مردمي براي جانفشاني و آزادسازي الانبار تاكيد كرد: اين استان بزودي زود آزاد خواهد شد و پيروزي از آن مومنان و خفت و خواري از آن بزدلان خواهد بود.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها