برادرزاده صدام در بیجی به هلاکت رسید

برادرزاده صدام در بیجی به هلاکت رسید
چهارشنبه 30 ارديبهشت 1394 - 18:31

العالم ـ حزب منحل شده بعث امروز چهارشنبه اعلام کرد که ابراهیم سبعاوی برادرزاده صدام در بیجی در شمال تکریت به هلاکت رسید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از السومریه نیوز، در بیانیه بعثی ها در پایگاه شبکه ذی قار تاکید شده است که ابراهیم سبعاوی 32 ساله و پسر کوچک برادر ناتنی صدام در درگیری های اخیر در بیجی در شمال تکریت کشته شد.

ابراهیم پسر سبعاوی ابراهیم حسن یکی از سرکردگان حزب منحل شده بعث و مسئول عملیات مسلح ضد نیروهای امنیتی در استان صلاح الدین است.

کمیته امنیتی در شورای استان دیالی امروز چهارشنبه از پیوستن بیش از 300 نفر از عناصر منحل شده بعث به گروهک تروریستی داعش خبر داد و تاکید کرد که حزب بعث و داعش دو روی یک سکه هستند.

صادق الحسینی رییس کمیته امنیتی در شورای استان دیالی گفت: اطلاعات امنیتی که از فعالیتهای حزب بعث در دیاله در اختیار داریم، نشان می دهد که بیش از 300 نفر از عناصر بعث از جمله 20 فرمانده، به گروهک تروریستی داعش ملحق شدند و در زمان حاضر در بیش از چند نقطه در استانهای الانبار و صلاح الدین و موصل می جنگند.

وی افزود" برخی از فرماندهان وعناصر حزب منحل شده بعث در درگیریها در دیالی و برخی دیگر در صلاح الدین کشته شدند. دو نفر از مسئولان مرکز موسوم به فتوای شرعی در داعش، در اصل اعضای حزب منحل شده بعث هستند.

به گفته وی حزب بعث و داعش دو روی یک سکه هستند هیچ تفاوتی بین آنها نیست. هر دو برای رسیدن به اهداف خود بر قتل و ستمگری تکیه می کنند.

گفتنی است حیدرالعبادی نخست وزیر عراق روز جمعه 13مارس 2015، تاکید کرد که حزب بعث صدام و گروه تروریستی داعش نماینده یک رویکرد و اسلوب هستند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها