زنان کابینه نتانیاهو زیر تیغ سانسورافراطیهای اسرائیل

زنان کابینه نتانیاهو زیر تیغ سانسورافراطیهای اسرائیل
جمعه 1 خرداد 1394 - 15:04

العالم ـ دو نشریه تندرو رژیم اشغالگر، براساس عقیده افراطی عدم نشر تصاویر زنان، تصویر سه تن از زنان کابینه جدید این رژیم را سانسور کردند.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، در عکس کابینه رژیم اسراییل سه وزیر زن درکنار دیگر وزیران و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و ریون ریولین، رییس رژیم صهیونیستی، دیده می شوند.

سه وزیر زن در کابینه جدید رژیم صهیونیستی عبارتند از مری ریگیف وزیر ورزش و فرهنگ، ایلیت شاکید وزیر امور قضایی و گیلا گاملیل وزیر بازنشستگان هستند.

پایگاه افراطی بیحدری حریدیم عکس رسمی کابینه جدید را پس از نامریی کردن چهره زنان با برنامه فتوشاپ، منتشر کرد.

اوری ریگیف، خاخام لیبرال، در واکنش به اقدام این پایگاه رسانه ای گفت: جای بسی اندوه است که ببینیم پایگاه بیحدری حریدیم در قرن 21، در خصوص زنان همچنان همانند قرون وسطا فکر می کند.

روزنامه های صهیونیستی وابسته به جریان تندرو نیز تصمیم گرفتند که عکس کابینه اسراییل را اصلا منتشر نکنند.

هفته نامه "یوم الیوم" نزدیک به حزب تندرو شاس و عضو ائتلاف کابینه جدید، عکس رسمی کابینه نتانیاهو را در حالی منتشر کرد که با برنامه فتوشاپ چهره و بدن سه وزیر زن را حذف کرد اما ظاهرا در حذف پای گیلا گاملیل وزیر بازنشستگان ناموفق ماند!

یهودیان افراطی خواهان تفکیک جنسیتی زنان در همه عرصه ها حتی گورستان ها هستند و با انتشار تصاویر زنان در رسانه ها مخالفند.

هنگام تشکیل کابینه قبلی نتانیاهو در سال 2009 هم روزنامه های وابسته به گروههای شدیدا سنتی یهودی ، عکس زنان کابینه را حذف کرده و تصاویر دو مرد را به جای آنها نشاندند.

پس از راهپیمایی سال گذشته در پاریس هم این روزنامه های منتشر شده در سرزمین های اشغالی با حذف تصاویر آن ایدالگو شهردار پاریس ، فدریکا موگرینی رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا و آنگلا مرکل صدراعظم المان جنجال زیادی به پا کردند.

 

 

 

 

پربیننده ترین خبرها