العبادی: داعش،پیروزی راهبردی به دست نیاورده است

العبادی: داعش،پیروزی راهبردی به دست نیاورده است
جمعه 1 خرداد 1394 - 21:47

نخست وزیر عراق تاکید کرد: گروه داعش، به هیچ پیروزی راهبردی دست نیافته است و هیچگاه دست نخواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دفتر نخست وزیر عراق، روز جمعه با انتشار بیانیه ای، از دیدار "حیدر العبادی" با شماری از افسران و آموزش دیدگان در روسیه و اقلیت های عراقی در این کشور در سفر یک روزه اش به مسکو خبر داد.

نخست وزیر عراق در این دیدار گفت: منشأ قدرت ما، وحدت ماست و پیروزی بزرگِ ما همزیستیِ موجود میان مردم عراق است. البته سلاح هم عامل مهمی است که در تلاش داریم با سفر به روسیه، آن را تامین کنیم و عوامل بیشتری برای پشتیبانی از نیروها و مردم کشورمان بیابیم.

العبادی تاکید کرد: داعش، هیچ گونه پیروزی راهبردی به دست نیاورد و به دست نخواهد آورد، آن چه این گروه به دست آورد، ایجاد رخنه ای در شهر رمادی است که این مساله هم به دلایلی رخ داد که در حال تحقیق درباره علت آن و بازخواست کوتاهی کنندگان و تشویق دلیران هستیم. زیرا آن چه در رمادی اتفاق افتاد، عقب نشینی بدون دریافت دستور و سرپیچی از دستور ما مبنی بر پایداری برای حفظ اراضی بود.

وی خاطر نشان کرد که در حال حاضر نیروهای عراقی، مشغول پاکسازی پالایشگاه بیجی هستند تا بتوانند به سمت دو منطقه الصینیه و البوجواری پیشروی کنند.

حیدر العبادی همچنین عراقی ها را به اتحاد و همبستگی در مقابله با چالش های تروریسم و فساد فراخواند و تاکید کرد که دولت، در تلاش برای خدمت به همه عراقی ها بدون هرگونه تبعیض است. ما مخالف سهم خواهی هستیم زیرا این رویه، افراد شایسته را از خدمت به کشورشان باز می دارد.

26

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها