همبستگی بحرینی ها با شهدای قطیف

همبستگی بحرینی ها با شهدای قطیف
دوشنبه 4 خرداد 1394 - 11:47

مردم بحرین به نشانه همبستگی با خانواده های شهدا و مجروحان منطقه القدیح در استان قطیف عربستان، در سراسر بحرین تظاهرات کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این تظاهرات با حضور قابل توجه شهروندان بحرینی شامگاه یکشنبه در سراسر بحرین در محکومیت تروریسم و به نشانه همبستگی با خانواده های شهدا و مجروحان منطقه القدیح، برگزار شد. این تظاهرات با شعار «شهید شما شهید ماست» و به درخواست گروههای انقلابی مخالف رژیم بحرین برگزار شد.  

سایت منامه پست نوشت، تظاهرکنندگان به نشانه عزاداری برای شهدای این انفجار تروریستی لباس سیاه بر تن کرده بودند. در انفجار تروریستی اخیر در منطقه القدیح استان شیعه نشین قطیف، 22 نفر شهید و بیش از صد نفر زخمی شدند.  

تظاهرکنندگان پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن ها این شعارها نوشته شده بود «دل های ما با شماست ای اهل القدیح»، «شهید شما شهید ماست».

بحرینی ها همچنین شعارهایی در محکومیت تروریسم و تبعیض های فرقه ای و تحریک به تنفر سردادند.  

در مناطق سار، أبوصيبع، الشاخورة، بوري، المقشع، عالي، السهلة الجنوبيّة، بني جمرة، الحجر، أبوقوّة، شهركان، البلاد القديم، المرخ و المُصلَّى مراسم تشییع نمادین پیکر شهدای القدیح به نشانه همبستگی کامل و محکومیت این جنایت تروریستی تکفیری برگزار شد و تظاهرکنندگان خواستار محاکمه عاملان این جنایات و رژیم هایی شدند که از گروههای تروریستی حمایت می کنند.  

نیروهای امنیتی برای متفرق کردن تظاهرکنندگان به آنان حمله ور شدند و به سوی آن ها گاز اشک آور شلیک کردند، که این حملات چند زخمی بر جا گذاشت. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها