نماینده عراقی: بغداد دور از دسترس داعش است

نماینده عراقی: بغداد دور از دسترس داعش است
دوشنبه 4 خرداد 1394 - 12:22

یکی از نمایندگان پارلمان عراق تأکید کرد: تهدیدات داعش مبنی بر اشغال بغداد تا قبل از فرارسیدن ماه رمضان صرفا تبلیغاتی است که حتی خود آنها آن را باور ندارند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "کاظم الشمری" روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: دست گروه داعش به بغداد نمی رسد.

شبکه سومریه نیوز به نقل از این نماینده عراقی خاطرنشان کرد: تهدیدات داعش مبنی بر اشغال بغداد تا قبل از فرارسیدن ماه رمضان صرفا یک هیاهوی تبلیغاتی است که حتی خود آنها هم ان را باور ندارند. کما اینکه ابتکار عمل در حمله به تروریستها به دست فرماندهی عملیات بغداد است.
الشمری گفت: فرماندهی عملیات بغداد بسیار قوی تر از چند گروهک تروریستی پراکنده است و آنان هرگز نمی توانند در مقابل نیروهای عراقی دوام بیاورند.

وی تأکید کرد که بغداد کاملا در امان بوده و دور از دسترس تروریستهای داعش است و هرگز تحت تأثیر آشفتگیهای امنیتی که در اواسط سال گذشته پس از حمله داعش به چند استان بروز کرد قرار نگرفته است.
الشمری در ادامه گفت، مردم بغداد خیالشان راحت باشد و هرگز نباید به شایعات بی پایه و اساس بلندگوهای داعش که در شبکه های اجتماعی یا شبکه های وابسته مطرح می شوند اهمیت بدهند. این شایعات اوهام و خرافاتی بیش نیستند.
وی همچنین بر ضرورت تداوم همبستگی بین مردم پایتخت و دستگاههای امنیتی تأکید کرده و گفت که مردم باید چشم و گوش دستگاه امنیتی کشور باشند و هر گونه تحرکات عجیب و مشکوک را هر قدر هم که ساده و کوچک باشد گزارش کنند. 
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها