محاصرۀ بزرگ؛ داعشی‌ها در دام نیروهای مردمی عراق

محاصرۀ بزرگ؛ داعشی‌ها در دام نیروهای مردمی عراق
جمعه 8 خرداد 1394 - 12:49

نیروهای داوطلب عراقی، اعضای داعش را در منطقه وسیعی از استان صلاح الدین محاصره کردند.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، واحد تبلیغات جنگ نیروهای مردمی عراق اعلام کرد که این نیروها در عملیاتی بزرگ، تروریست های داعش را در محدوده ای به طول 40 کیلومتر به محاصره خود درآورده اند و این عملیات ادامه مرحله اول طرح آزادسازی مناطق شمالی این استان است.

به نوشته سومریه نیوز، واحد تبلیغات جنگ نیروهای مردمی در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای مردمی در عملیاتی قهرمانانه، تروریست های داعش را در وسعتی به طول 40 کیلومتر از منطقه النباعی تا تاسیسات المثنی و سد الثرثار به محاصره خود درآورده اند.

در این بیانیه آمده است: محاصره شدید دشمن در غرب الدجیل و غرب بلد ادامه دارد و این عملیات به انهدام و فروپاشی برخی استحکامات دفاعی داعش در منطقه منجر شده است.

واحد تبلیغات جنگ نیروهای مردمی عراق خاطرنشان کرد، پاکسازی این مناطق همچنان ادامه دارد و این عملیات که با رمز "لبیک یا حسین" از بامداد سه شنبه از چند محور آغاز شده است، ادامه خواهد یافت.
مرحله نخست آزادسازی این مناطق در روزهای سه شنبه و چهارشنبه گذشته آغاز شده و مرحله دوم نیز روز گذشته از سوی نیروهای وابسته به سازمان بدر آغاز شد.

هادی العامری دبیرکل سازمان بدر روز گذشته از آزادسازی تاسیسات الثرثار در شمال الرمادی و شکستن محاصره 90 سربازی خبر داد که به تازگی تروریستها آنها را در محاصره خود قرار داده بودند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها